به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین که روز شنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، اکبر اسکندرنژاد با اشاره به شرایط عمومی این جشنواره، افزود: جشنواره تئاتر استان در محدوده زمانی 15 تا 18 شهریورماه سال جاری و به میزبانی قزوین برگزار می شود.
وی اضافه کرد:گروه های نمایشی استان که علاقه مند به حضور در این جشنواره هستند با تکمیل و ارسال مدارک درخواستی تا پایان وقت اداری یکم شهریور ماه به دبیرخانه، آمادگی خود را جهت حضور در آن اعلام کنند.
اسکندرنژاد ادامه داد: براساس این فراخوان در بخش رقابتی (مسابقه) جشنواره که برگزیدگان آن در نهایت پس از مرحله ارزیابی و انتخاب به جشنواره بین المللی تئاتر فجر معرفی خواهند شد، تنها اختصاص به آثار ایرانی دارد.
وی ادامه داد: جشنواره به جز بخش رقابتی (مسابقه) می تواند به تشخیص دبیر جشنواره و با شورای سیاست گذاری، میزبان آثار نمایشی در بخش هایی مانند میهمان، ویژه، خیابانی و جنبی نیز باشد.
اسکندرنژاد یادآور شد: با توجه به اینکه جشنواره تئاتر استانی تنها به آثار نمایشی تولید شده هنرمندان استان که اجرای عموم آنها به اتمام رسیده، تعلق دارد از این رو گروه هایی که در حد فاصله زمانی و تا قبل از برگزاری جشنواره استانی سال ٩٧ آثار خود را تولید و به اجرای عموم در آورده اند،می توانند متقاضی حضور در این جشنواره باشند.
وی در پایان تاکید کرد: در جشنواره تئاتر استانی آثار صحنه ای انتخاب و مورد داوری قرار خواهند گرفت.
7388/8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.