طیبه شریفی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: هرگونه کوتاهی در تصمیم‌گیری برای تکمیل و بهره‌برداری از طرح برج‌های دوقلو شهرکرد باعث بروز خسارت‌های جبران‌ناپذیری در مرکز چهارمحال و بختیاری می‌شود.

وی افزود: شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری از سرپرست شهرداری شهرکرد خواسته تا برنامه عملیاتی خود را در این خصوص هر چه سریع‌تر ارایه دهد.

شریفی تصریح کرد: آمادگی برخی سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای تکمیل و بهره‌برداری از طرح برج‌های دوقلو شهرکرد نباید پشت گوش انداخته شود.

وی یادآور شد: ادامه اجرای طرح برج‌های دوقلو شهرکرد با نیروهای شهرداری پیش نمی‌رود و نیاز به یک کارگروه متشکل از نیروهای شهرداری، مهندسان و مشاوران ذی‌‍صلاح و صاحب‌نظر بخش خصوصی دارد.

نایب رییس شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: اعضای این شورا بارها برای تعیین تکلیف، تکمیل و بهره‌برداری از طرح برج‌های دوقلو شهرکرد به شهرداری تاکید کرده‌اند.

وی در ادامه گفت: تقویت تیم حقوقی، املاک و مستغلات شهرداری شهرکرد از مهمترین خواسته‌های اعضای شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری از سرپرست کنونی و شهردار جدید است.

شریفی تاکید کرد: هم‌اینک اقداماتی برای تقویت تیم حقوقی، املاک و مستغلات و گروه مشاوران شهرداری شهرکرد انجام و این مهم در دستورکار سرپرست شهرداری قرار گرفته است.

به گزارش ایرنا، طرح برج‌های دوقلوی شهرداری شهرکرد هم‌اینک ۳۳ درصد پیشرفت و تکمیل آن حداقل ۴ هزار میلیارد ریال اعتبار دیگر نیاز دارد.

این درحالی است که برآورد اولیه برای اجرای این طرح در سال ۱۳۸۹ یک‌هزار میلیارد ریال بود.

ادامه، تکمیل و بهره‌برداری این طرح از محل اعتبارات داخلی شهرداری شهرکرد امکان‌پذیر نیست.

تنها راه تسریع در روند تکمیل و بهره‌برداری از برج‌های دوقلو شهرکرد مشارکت بخش خصوصی و یا فروش آن است.

طرح برج‌های دوقلو شهرداری شهرکرد یکی از طرح‌های نیمه‌تمام حوزه شهری در چهارمحال و بختیاری است.

تکمیل و تعیین تکلیف سریع‌تر طرح برج‌های دوقلو شهرداری شهرکرد از مهمترین خواسته‌های شهروندان مرکز چهارمحال و بختیاری به شمار می‌رود.

قرار بود طرح برج تجاری دوقلوی شهرداری شهرکرد در زمینی به مساحت حدود ۶ هزار متر مربع و در ۲۶ طبقه احداث شود که در آن واحدهای تجاری، خدماتی، درمانی، اداری، رفاهی و تفریحی پیش بینی شده است.

به گزارش ایرنا، شهرکرد به عنوان مرکز استان چهارمحال و بختیاری ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.