سید رضا هاشمی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: براساس این طرح ۲۸ غرفه جدید به وسعت ۴ هزار و ۵۰۰ متر مربع در میدان میوه و تره بار شهرکرد احداث و راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: برای اجرای این طرح ۷ هزار مترمکعب خاک‌برداری، یک‌هزار و ۶۰۰ مترمربع قالب‌بندی، ۵۰ هزار کیلوگرم آهن‌بندی و ۳۰۰ متر مکعب بتن‌ریزی خواهد شد.

هاشمی تصریح کرد: همچنین در روند اجرای این طرح سوله فلزی نخستین تالار فاز ۲ میدان میوه و تره بار شهرکرد به مساحت ۲ هزار و ۲۰۰ متر مربع و ۱۶۰ هزار کیلوگرم وزن نصب می‌شود.

وی یادآور شد: طرح توسعه میدان میوه و تره بار شهرکرد در راستای بهبود تهیه و توزیع میوه و تره بار و ایجاد بستر رقابتی با هدف ارتقای کمی و کیفی قیمت محصولات کشاورزی در مرکز چهارمحال و بختیاری در دستور کار قرار گرفته است.

عضو شورای اسلامی شهرکرد نیز گفت: طرح توسعه میدان میوه و تره بار در مرکز چهارمحال و بختیاری برای افزایش ۲۸ غرفه به این میدان اجرایی شد.

فرهاد رئیسی دهکردی تاکید کرد: از این تعداد تاکنون ۱۴ غرفه به وسعت یک‌هزار و ۸۰۰ متر مربع با ۲۲ میلیارد ریال اعتبار آماده شده است.

وی اظهار داشت: تکمیل و بهره‌برداری از بقیه غرفه‌های طرح توسعه میدان میوه و تره بار شهرکرد تا ابتدای سال آینده صورت می‌گیرد.

به گزارش ایرنا، شهرکرد به عنوان مرکز استان چهارمحال و بختیاری ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.