علی شهریارپور روز پنجشنبه در شورای برنامه‌ریزی و توسعه چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: میانگین نرخ رشد اعتبارات سال ۱۳۹۹ استان‌های کشور ۹.۲۹ درصد است.

وی افزود: این استان در اعتبارات هزینه‌ای رتبه ۲۶، در اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای جایگاه ۲۰ کشور و در مجموع اعتبارات رده ۲۴ کشور را به خود اختصاص داده است.

شهریارپور تصریح کرد: درآمدهای عمومی چهارمحال و بختیاری در بودجه سال آینده ۵ هزار و ۹۱۳ میلیارد ریال پیش‌بینی شده است و نسبت به سال‌جاری که ۳ هزار و ۵۹۴ میلیارد ریال بوده ۶۴.۵۱ درصد رشد داشته است.

وی یادآور شد: مجموع اعتبارات هزینه‌ای و تملک دارایی‌های سرمایه‌ای چهارمحال و بختیاری در سال ۱۳۹۹ برابر ۱۴ هزار و ۳۷۲ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است و این میزان نسبت به سال‌جاری که ۱۳ هزار و ۶۳۳ میلیارد ریال بوده ۱۳.۷۶ درصد رشد نشان می‌دهد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: اعتبارات هزینه‌ای عمومی این استان در سال آینده ۲ هزار و ۷۳۱ میلیاردر ریال مشخص شده و نسبت به سال‌جاری که ۲ هزار و ۳۸۴ میلیارد ریال بوده ۱۴.۶۳ درصد رشد داشته است.

وی گفت: اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای چهارمحال و بختیاری در سال آینده ۱۱ هزار و ۴۶۴ میلیارد ریال در نظر گرفته شده و این میزان نسبت به سال‌جاری که ۹ هزار و ۹۱۱ میلیارد ریال بوده با رشد ۱۵.۶۷ درصدی مواجه است.

شهریارپور تاکید کرد: اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای چهارمحال و بختیاری شامل استانی، نفت، ۲۷ صدم درصد ارزش افزوده و راه‌های روستایی استان در سال آینده یک‌هزار و ۹۱۲ میلیارد ریال است.

وی افزود: این میزان اعتبار نسبت به سال‌جاری که یک‌هزار و ۶۶۷ میلیارد ریال بوده ۱۴.۶۷ درصد افزایش نشان می‌دهد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: اعتبارات قانون استفاده متوازن استانی و ملی این استان در سال آینده ۲ هزار و ۲۸۱ میلیارد ریال پیش‌بینی شده و نسبت به سال‌جاری تغییری نداشته است.

وی یادآور شد: اعتبارات ملی و استانی پیوست شماره یک چهارمحال و بختیاری در سال آینده ۷ هزار و ۲۷۰ میلیارد ریال است.

شهریارپور اظهار داشت: این میزان نسبت به سال‌جاری که ۵ هزار و ۹۶۲ میلیارد ریال بوده ۲۱.۹۴ درصد رشد دارد.

به گزارش ایرنا، اعضای شورای برنامه‌ریزی و توسعه چهارمحال و بختیاری کلیات سند توسعه اقتصادی شهرستان‌های این استان را تصویب کردند.

براساس نتایج سرشماری عمومی نفوس و مسکن ۱۳۹۵ چهارمحال و بختیاری ۱۰ شهرستان و ۹۴۷ هزار و ۷۶۳ نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.