احمد جمشیدی روز شنبه در آیین گرامیداشت هفته حمل و نقل،رانندگان و راهداری افزود: در سالجاری ۲ هزار و ۵۰۰ کیلومتر و در سال آینده ۳ هزار و ۵۰۰ کیلومتر بهسازی و آسفالت راه روستایی در کشور هدف‌گذاری شده است.
وی تصریح کرد: طرح ابرار از طرح‌های جهادی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است که اهتمام ویژه‌ای برای تداوم آن به کار گرفته شده است.
جمشیدی، در ادامه از تهیه و اجرای طرح‌های دانش‌بنیان سازمان حمل و نقل جاده‌ای خبر داد و گفت: پایش هوشمند راه‌های کشور، رویه‌های اقتصادی برای راه‌های فرعی و روستایی، روش‌های نوین نگهداری راه‌ها، افزایش دوام کیفیت خط‌کشی راه‌ها و تامین مالی راهداری روستایی با مشارکت اجتماعی بخشی از محورهای این طرح‌ها به شمار می‌رود.

معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری نیز در این آیین اظهار داشت: در حوزه حمل و نقل راهداری در این استان پیشرفت‌های بسیاری در طول ۴۰ سال انقلاب اسلامی رخ داده است.

مجید نظری افزود: قبل از انقلاب اسلامی یک راهدارخانه در استان فعال بود اما هم اکنون ۳۲ راهدارخانه در استان فعال شده است.

وی، مجموعه ناوگان حمل و نقل مسافر در استان را یک هزار و ۸۵۸ مورد و ناوگان حمل و نقل بار را ۷ هزار و ۴۳۳ مورد اعلام کرد و گفت: این تعداد در قبل از انقلاب در حوزه مسافر ۵ مورد و در حوزه بار ۲۷ مورد بوده است.

به گزارش ایرنا، در این آیین از راهدارن، رانندگان و بازنشستگان و فعالان حوزه حمل و نقل و راهداری تجلیل شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.