شهرام ندیمی روز شنبه در آیین گرامیداشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری بدون اعلام میزان بار و تعداد مسافر جابجا شده از سوی ناوگان حمل و نقل جاده‌ای این استان در سالجاری، افزود: این رشد در شرایط تحریم‌ها و تنگناهای اقتصادی کشور حاصل شده است.
وی ادامه داد: همچنین امسال ۸۰۰ کیلومتر خط‌کشی، ۳ هزار تابلو علائم راهنمایی نصب و ۶۰ کیلومتر رویه آسفالت در جاده‌های مواصلاتی استان انجام گرفته است.
ندیمی، به طرح اجرای بهسازی محور ۳ راهی دهنو به کارون ۴ به عنوان تنها طرح اقتصاد مقاومتی این اداره‌کل اشاره کرد و گفت: این طرح با انعقاد ۷۰۰ میلیارد ریال قرارداد آغاز شد و تاکنون ۴۵۰ میلیارد ریال از این اعتبار جذب شده است.
سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری، در ادامه به اجرای طرح ابرار در استان اشاره کرد و افزود: مقرر شده است تا در قالب این طرح ۳ محور روستایی طلایه در لردگان، یانچشمه در بن و دره رزگه دهستان موگویی کوهرنگ بهسازی شود.
ندیمی با قدردانی از تلاش راهداران در طرح زمستانه، خاطرنشان کرد: در این طرح ۴۲ راهدارخانه دائمی و فصلی در محورهای مواصلاتی استان راه‌اندازی شده است.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری دارای ۳ هزار و ۷۳۲ کیلومتر راه است که از این میزان ۲۵۹ کیلومتر بزرگراه، ۷۶۱ کیلومتر راه اصلی، ۲۹۱ کیلومتر راه فرعی و ۲ هزار و ۳۶۹ کیلومتر راه روستایی است.

همچنین در این استان ۲۱ هزار و ۷۲۱ راننده در ناوگان عمومی حمل و نقل مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.