محمدرضا تابش روز شنبه در این مراسم که به مناسبت روز حمل و نقل برگزار شد با تشکر از زحمات مجموعه فعالین شبکه حمل و نقلی شهرستان اردکان گفت: رانندگان انسان های باشرافت و تلاشگر و مردان جهادی عرصه کار و تلاش هستند که حلقه وصل توسعه و تولید را تشکیل می دهند.

وی با بیان اینکه رانندگان و فعالین حمل و نقل همیشه از همراهان و پیشتازان عرصه‌های مختلف کشور بوده اند گفت: در شهرستان اردکان به لطف حمایت مسوولان در دولت های مختلف و همراهی مردم، شاهد رشد و توسعه خوبی هستیم که باید تلاش کنیم مسیر خدمت به مردم با قوت بیشتری ادامه یابد و ضمن رفع برخی مشکلات، توسعه و آرامش و آسایش مردم گسترش یابد.

نماینده مردم اردکان همچنین بر رعایت عدالت در بازتوزیع درآمدها تاکید کرد و رانندگان شریف و شرکت های حمل و نقل شهرستان را در مدیریت شبکه حمل و نقل بار بسیار توانمند توصیف نمود.

سازمان حمل و نقل وابسته به شهرداری اردکان تعداد ۲۶ دستگاه مینی بوس برون شهری  و ۱۰ دستگاه مینی بوس درون شهری دارد که از این تعداد ۲ دستگاه برون شهری مسیر اردکان - عقدا و یک دستگاه مسیر اردکان - خرانق و تعداد ۲۳ دستگاه مسیر اردکان یزد را تردد می کند و در مجموع با احتساب اینکه عمر مفید مینی بوس ۱۰ سال می باشد، درصدی از ناوگان حمل و نقل فرسوده است.

مرکز شهرستان ۹۸ هزار نفری اردکان در ۶۰ کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.