علی شهریارپور در هشتمین شورای آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در سال‌جاری تاکید کرد: این میزان اعتبار در سال گذشته ۲۷۲ میلیارد ریال و در سال ۱۳۹۶ برابر ۲۶۱ میلیارد ریال بوده است.

وی افزود:‌ به جز این اعتبارات ۱۰۶ میلیارد ریال نیز برای تعمیر و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری در اختیار اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قرار گرفت.

شهریارپور تصریح کرد:‌ سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در چهارمحال و بختیاری مغایرتی با اسناد بالادستی توسعه‌ای استان ندارد.

وی یادآور شد: ‌انطباق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اسناد بالادستی استان به ویژه سند آمایش سرزمین، برنامه ششم توسعه، اسناد بخشی و سندهای توسعه شهرستان‌ها انطباق دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری نیز گفت: این استان در اجرای سند تحول بنیادین جزو استان‌های سرآمد کشور است.

فرحناز قائدامینی تاکید کرد: آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در روند اجرایی سند تحول بنیادین در رده نخست کشوری قرار گرفت.

وی اظهار داشت: اجرای مفاد مرتبط با سند تحول بنیادین آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری نقش مهم و ارزنده‌ای در رشد شاخص‌های آموزش و پرورش و مدارس ایفا می‌کند.

قائدامینی تصریح کرد:‌ آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری هم‌اینک با کمبود جدی نیروی انسانی مواجه است.

وی یادآور شد: البته این در حالی است که هیچ کدام از کلاس‌های درس آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در سال‌جاری بدون معلم باقی نمانده است.

به گزارش ایرنا، شورای برنامه‌ریزی و توسعه چهارمحال و بختیاری برای تعمیر، تجهیز و سایر طرح‌های آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در سال‌جاری ۳۹۲ میلیارد ریال اختصاص داده است.

براساس نتایج سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵ چهارمحال و بختیاری ۹۴۷ هزار و ۷۶۳ نفر جمعیت دارد.

هم‌اینک ۲۰۶ هزار و ۹۸۳ دانش‌آموز در چهارمحال و بختیاری مشغول به تحصیل در مقاطع مختلف هستند.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1309516
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.