سید راشد جزایری روز یکشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا افزود: گزارش‌هایی از مردم شهرستان‌های لردگان، کوهرنگ، بروجن و فارسان مبنی بر وجود کیک و بیسکویت‌های کرمدار حاوی قرص به این مرکز اعلام شده است، که بلافاصله کارشناسان و بازرسان مرکز بهداشت برای پیگیری موضوع وارد عمل شدند.

وی ادامه داد: تاکنون از ۱۵ شرکت تولیدکننده کیک و بیسکویت مورد مشکوک حاوی قرص از سوی مردم استان گزارش شده ، اما با بازرسی از انبارها، سوپرمارکت‌ها و مکان‌هایی که مردم این کیک‌ها را تهیه کرده بودند، هیچ موردی از وجود محصولات حاوی قرص شناسایی نشد.

جزایری تصریح کرد: با وجود اینکه گزارشات مردمی از وجود کیک‌های حاوی این قرص‌ها وجود دارد اما هنوز مراجع رسمی و یا از سوی معلمان مدارس هیچ موردی در این خصوص گزارش نشده است.

رییس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه قرص‌های ارائه شده از سوی مردم برای تشخیص به آزمایشگاه ارسال شده است، خاطرنشان کرد: تاکنون موردی از مسمومیت ناشی از مصرف کیک و بیسکویت‌های حاوی قرص در هیچ یک از بیمارستان‌های استان گزارش نشده است.

جزایری، حفظ سلامتی مردم را از مهمترین وظایف این نهاد دانست و گفت: هم به احترام گزارش‌های مردمی و هم در راستای حراست از سلامت مردم همچنان بازرسی‌ها و نظارت‌های مرکز بهداشت در خصوص شناسایی کیک‌های مشکوک به قرص ادامه دارد و این اطمینان را به مردم می‌دهیم که در این خصوص نگران نباشند.

به گزارش ایرنا، از هفته گذشته شناسایی کیک‌های حاوی قرص در استان‌های مختلف کشور خبرساز شده است و مسئولان وزارت بهداشت به دنبال رفع ابهامات و کشف واقعیت‌های پیرامون این موضوع هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.