حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام روز سه‌شنبه در همایش ۴۰ سالگی بسیج که در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد با حضور اقشار مختلف بسیج برگزار شد، افزود: بی‎تدبیری برخی نیروهای داخلی و تحریک عوامل خارجی سبب شکل‌گیری فتنه اخیر شد و ضروری است تا در آینده با انتخاب افراد انقلابی مانع شکل‌گیری این مشکلات شویم.

وی ادامه داد: فتنه اخیر با تحریک عوامل بیرونی شکل گرفت، اما آنهایی که بهانه دادند و به این مساله دامن زدند نیز در این رابطه مسئول هستند، از همین رو کشور بیش از هر چیز نیازمند نگاه‌ها و انسان‌های انقلابی محض است و این مهم در انتخابات مجلس پیش رو باید به جد مدنظر مردم قرار گیرد.

نکونام در ادامه با گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج، تصریح کرد: بسیج طی ۴۰ سال گذشته به خوبی درخشیده و در عرصه‌های مختلف با اتکا به ایمان، باور و مقاومت حضور فعالانه‌ای داشته است.

امام جمعه شهرکرد ادامه داد: بسیج با تقویت ایمان، بصیرت و بیداری این راه درخشان را ادامه می‌دهد و با مجهز کردن خود به ویژگی‌های توحیدی و ولایی موجب بالندگی و افتخار شود.
نکونام، تبعیت بی‌چون و چرا از ولی‌فقیه را مهمترین ویژگی بسیجیان دانست و گفت: رمز موفقیت بسیج در همه عرصه‌ها پیروی از ولایت فقیه است.
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری، حرکت در مسیر ولی‌فقیه و نداشتن وابستگی به جریان‌های سیاسی را از دیگر ویژگی‌های بسیجی برشمرد و افزود: بسیجی خود را به هیچ جریانی نباید بفروشد و به جز جریان خودی به هیچ جریانی علاقه پیدا نکند.

نکونام خاطرنشان کرد: ولایی محض، اسلام‌گرای ناب، تبعیت از اسلام و قرآن و اطاعت از ولایت و خودمراقبتی از دیگر ویژگی‌های یک بسیجی به شمار می‌رود.

به گزارش ایرنا، اجتماع بزرگ ۱۰ هزار نفری بسیجیان چهارمحال و بختیاری روز سه‌شنبه همزمان با پنجم آذر سالروز تشکیل سازمان بسیج مستضعفین با حضور اقشار بسیجی، خانواده شهدا و مسئولان در شهرستان‌های ۱۰ گانه چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

انتخابات مجلس شورای اسلامی اسفندماه امسال در کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.