اقبال عباسی شامگاه یکشنبه در نشست بررسی و رفع مشکلات بیمارستان پارسیان شهرکرد افزود: اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری از زمین‌های جنب این بیمارستان ، قطعه زمینی را برای کاربری پارکینگ و فضای سبز اختصاص دهد.
وی تاکید کرد:بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری نیز عملیات آسفالت محله منظریه را با اولویت معابر بیمارستان پارسیان اجرا کند.
عباسی افزود: در غیر این‌ صورت شهرداری شهرکرد پس از تامین اعتبار از سوی اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری نسبت به آسفالت اقدام کند.
وی تصریح کرد: شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری نیز نسبت به نصب تیر و اجرای روشنایی معابر اطراف از  هفته جاری هماهنگی و نتیجه اقدام خود را گزارش کند.
استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: امهال وام های بانکی سررسید شده و پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش مرتبط با بیمارستان پارسیان شهرکرد برای تصویب به کارگروه اقتصاد مقاومتی استان پیشنهاد شود.
وی یادآور شد: مدیران بانک‌های سپه، ملت و رفاه کارگران چهارمحال و بختیاری در نشستی با مدیران دستگاه‌های اجرایی نسبت به رفع مشکلات این حوزهها بکوشند.
عباسی تصریح کرد: بیمه‌های چهارمحال و بخیاری برای همکاری با بیمارستان پارسیان شهرکرد مشکلی ندارند و شهرداری شهرکرد معابر منتهی به بیمارستان پارسیان شهرکرد را فضای سبز بکند.

رئیس هیات مدیره بیمارستان پارسیان شهرکرد نیز در این نشست گفت: تاکنون ۹۰ درصد تجهیزات این بیمارستان خریداری شده است.

بهرام خرم تاکید کرد: ساختمان این بیمارستان در محله منظریه هم‌اینک ۱۰۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و بیمارستان پارسیان شهرکرد در زمینی به وسعت ۹ هزار متر مربع، زیربنای ۱۸ هزار مترمربع و در ۷ طبقه احداث خواهد شد.

وی تصریح کرد: برای احداث این بیمارستان تاکنون یک‌هزار و ۱۶۰ میلیارد ریال از محل آورده بخش خصوصی هزینه شده است.

خرم یادآور شد: در طرح اولیه احداث بیمارستان پارسیان شهرکرد ۹۶ تخت برای آن پیش‌بینی شده اما هم‌اکنون این بیمارستان ۱۳۴ تخت دارد.

رئیس هیات مدیره بیمارستان پارسیان مرکز چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: البته هم‌اینک بخش رادیوتراپی این بیمارستان برای ارائه خدمات به بیماران سرطانی راه‌اندازی شده است.

وی گفت: بیمارستان پارسیان شهرکرد به بیماران و پزشکان متخصص رادیوتراپیست از استان‌های دیگر به ویژه اصفهان خدمات ارائه می‌دهد.

خرم تاکید کرد: با تکمیل و بهره‌برداری از بیمارستان پارسیان شهرکرد حداقل برای ۳۰۰ نفر اشتغالزایی مستقیم خواهد شد.

به گزارش ایرنا، بیمارستان پارسیان شهرکرد در ۷ طبقه با زیربنای ۱۸ هزار متر مربع ازسوی بخش خصوصی احداث شده است.
بیمارستان پارسیان شهرکرد دارای بخش های چهار گانه داخلی، زنان، اطفال و جراحی است که در آن خدمات رادیوتراپی نیز ارائه می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.