علی علیمردانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امسال 30 میلیارد ریال برای طرح راهسازی جاده ارکان، مصوب شده است که پنج میلیارد و 720 میلیون ریال از این رقم تاکنون تخصیص یافته است.
وی گفت: امسال هزینه اجرای طرح های بالا رفته است و برای اجرای هر کیلومتر از جاده، 30 تا 50 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد البته محور مزبور، شرایط ویژه دارد و هزینه ها در آن بالا است.
وی افزود: اجرای این پروژه راهسازی با مشکلات زیادی روبه رو بود و در برهه ای از زمان به علت رفع معارض ها و جابه جایی تاسیسات دستگاه های خدمات رسان به تاخیر افتاد.
وی خاطرنشان کرد: بخش زیادی از جابه جایی تاسیسات شرکت آب و برق و انتقال آن به خارج از حریم جاده، انجام شده و برای اجرای این طرح حدود 36 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
علیمردانی با بیان اینکه این محور به طول 4.4 کیلومتر در دست اجرا است گفت: امسال، ضعف پیمانکار سبب شد تا اجرای پروژه متوقف بماند.
سرپرست معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: محور سایت اداری خدمات ارکان مشتمل بر چند پروژه شامل 2 باند سواره رو، 2 باند کند رو، آیلندها و پیاده روها است که تاکنون بخشی از یک باند سواره تند رو اجرا شده است و در روزهای گذشته هم باند رفت و بازگشت از هم تفکیک شده است.
بر اساس این گزارش، اجرای پروژه راهسازی محور سایت اداری در تخته ارکان بجنورد در سال 93 آغاز شده است.
این مسیر به لحاظ قرار گرفتن چند مرکز دانشگاهی، بیمارستان امام حسن(ع)، نمایشگاه بین المللی، سیلو و سایر مراکز، یکی از مسیر های پر تردد است و البته اکنون نیاز است تا ایمنی تردد ها در این محور ارتقا یابد.
روزانه 640 نفر از کارکنان بیمارستان امام حسن(ع)، 500 دانشجوی رشته پزشکی، اساتید و کارکنان و دانشجویان سایر مراکز دانشگاهی از این مسیر تردد می کنند.
7185/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.