مسوول برگزاری نخستین دوره مسابقات کشوری مهارت جوش ایران گفت: در بخش آقایان ارسلان عالی‌پور از چهارمحال وبختیاری، ابراهیم کریمی از خراسان جنوبی و آزاد المان‌گر از کرمانشاه اول تا سوم شدند.

اشکبوس فرامرزی روز چهارشنبه آیین اختتامیه این دوره از مسابقات در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در بخش بانوان نیز فاطمه فتحی از چهارمحال وبختیاری، پرشنگ مظفریان از کرمانشاه و فاطمه احمدی از خوزستان اول تا سوم شدند.

به گفته وی، در این دوره از مسابقات ۱۷نفر از صنعتگران و هنرمندان حوزه جوش کشور به مدت ۱۲ روز با هم به رقابت پرداختند که ۱۴ نفر از شرکت‌کنندگان مرد و ۳ نفر زن بودند.

به گفته وی، شرکت‌کنندگان از استان‌های کردستان، کهگیلویه و بویراحمد، همدان، یزد، لرستان، بوشهر، خوزستان، کرمانشاه، قم، ایلام، مرکزی، خراسان جنوبی، اصفهان ، کرمان و چهارمحال وبختیاری  با هم به رقابت پرداختند.

فرامرزی اظهار دشت: در مسابقات مردان شرکت کنندگان در ۲ رشته کاپرنیکل (جوشکاری مس و نیکل) و کاپرنیک و در بخش زنان در جوش آرگون  به رقابت پرداختند.

این مسابقات در حاشیه بیستمین کنفرانس ملی جوش و بازرسی و نهمین کنفرانس مـلی آزمایش‌های غیرمخرب و تحت حمایت سیویلیک، برگزار شد.

این کنفرانس به منظور تشویق به امر پژوهش و نوآوری در زمینه‌های صنعت جوش و بازرسی جوشکاری، توسعه و ترویج فرهنگ مهندسی جوش و بازرسی آن در صنایع کشور، افزایش کیفیت و آسیب شناسی اتصالات جوشی در صنایع مختلف کشور در شهرکرد برگزار شد.

هم‌اکنون بیش از ۲ هزار نفر از صنعتگران جوشکار در شهر هفشجان چهارمحال و بختیاری در طرح‌های مختلف  صنعتی، عمرانی، ملی و بین‌المللی فعالیت می‌کنند. 

 بیستمین کنفرانس ملی جوش در دانشگاه شهرکرد دو روز در مرکز چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.