مجید نظری دهکردی شامگاه چهارشنبه در نشست بررسی طرح‌های عمرانی شهرستان‌های لردگان و خانمیرزا چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: اجرای طرح‌های عمرانی مانند تعادل‌بخشی و تامین آب مورد نیاز زمین‌های دشت خانمیرزا، احداق تونل کره‌بس، آب‌رسانی به ۳۴ روستای خانمیرزا، ۴ خطه شدن خیابان اصلی آلونی بعنوان جاده ترانزیتی، احداث ساختمان شهرداری و آتش‌نشانی سردشت از مهمترین خدمات دولت تدبیر و امید در شهرستان‌های لردگان و خانمیرزا است.
وی افزود: در این مدت اختصاص اعتبار، تخصیص ماشین‌آلات، تقویت زیرساخت‌ها و تجهیز شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و چهارمحال و بختیاری به خصوص شهرستان‌های لردگان و خانمیرزا روند مطلوبی داشته است.
نظری دهکردی تصریح کرد:‌ بهسازی مسیل‌ها، نوسازی معابر، اجرای شبکه‌های جمع‌آوری فاضلاب، زیرسازی و روسازی معابر، اجرای طرح‌های هادی و بازنگری در اسناد توسعه‌ای شهرها و روستاهای چهارمحال و بختیاری از ابتدای فعالیت دولت تدبیر و امید در دستور کار قرار گرفت.
وی یادآور شد:‌ با وجود اقدامات صورت گرفته در این مدت، هنوز جای کار فراوانی برای ایجاد تحول عمرانی توسعه‌ای در چهارمحال و بختیاری و به ویژه شهرستان‌های لردگان و خانمیرزا وجود دارد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: احداث طرح‌های عمرانی جدید در حوزه‌های خدماتی، ورزشی و تفریحی مانند سال‌های ورزشی، فضای سبز، پروژه‌های گردشگری، جاده‌های چهار خطه، بوستان‌ها، شهربازی، مجتمع‌های، خدمات‌رسان و بهبود در روند کیفی و کیفی شهرها و روستاهای استان و شهرستان‌های لردگان و خانمیرزا به صورت اولویت‌دار در دستورکار مسئولان است.
وی گفت: ارتقای روستاهای دارای شرایط چهارمحال و بختیاری به شهر از خواسته‌های مردم این مناطق بوده که نیازمند پیگیری و اجرا است.
نظری دهکردی تاکید کرد: ‌قرارگیری شهرستان‌های لردگان و خانمیرزا جزو ۳۱ استان پایلوت محروم ایران که قرار شده وزارت کشور خدمات‌رسانی ویژه‌تری برای آن‌ها ارائه دهد، می‌تواند در تسریع روند توسعه این مناطق نقش‌آفرینی کند.
شهرستانهای لردگان و خانمیرزا در ۱۶۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارند و شهرستان خانمیرزا به عنوان دهمین شهرستان این استان شهریورماه امسال دارای فرمانداری شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.