به گزارش ایرنا، اقبال عباسی روز یکشنبه افزود: در این نشست مذاکراتی در خصوص زمین های دولتی داخل حریم شهرهای استان از جمله شهرکرد ، به منظور استفاده در طرح اقدام ملی، واگذاری مسکن اقشار آسیب پذیر و 2 معلولی انجام گرفت.
وی تصریح کرد: همچنین در این نشست به مشکلات استان در حوزه مسکن از جمله تاخیر در اتمام مسکن مهر، مشکلات خانه های سازمانی 49 واحدی و تاکید بر تسهیل واگذاری اراضی به متقاضیان طرح های گردشگری اشاره شد.
استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با وجود تلاش هایی که وزارت راه و شهرسازی در استان در حوزه زمین و مسکن انجام داده اما در این نشست تاکید بر آن شد که اجرای طرح های مسکن سرعت بیشتری پیدا کند.
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن نیز در این نشست بر نقش عمده استانداران در به انجام رسیدن برنامه جامع اقدام ملی در حوزه مسکن تاکید کرد.
علی نبیان، معاون وزیر راه و شهرسازی در این دیدار تاکید کرد: با تثبیت مالکیت دولت بر روی اراضی داخل حریم شهرها ،می توان از آن برای طرح هایی از جمله طرح اقدام ملی و سایر طرح های عمرانی سازمان استفاده کرد.
به گزارش ایرنا، چهارمحال دارای 947هزار نفر جمعیت در 9 شهرستان است که یک شهرستان نیز به تازگی به تقسیمات کشوری استان اضافه شده است.
7363/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.