فرحناز قائدامینی شامگاه دوشنبه در هفتمین نشست شورای آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: براساس توافق‌های صورت گرفته بین مسئولان این اداره کل با مدیران عامل شرکت‌های خدمات‌رسان در استان قرار شد تا بدهی قبلی مدارس در قالب دیون باقی بماند.

وی افزود: همچنین قرار شد تا از این پس قبض آب، برق و گاز مصرفی در مدارس چهارمحال و بختیاری به موقع پرداخت و از انباشت آن جلوگیری شود.

قائدامینی تصریح کرد: این توافق براساس مصوبه نشست قبلی شورای آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری و دستور استاندار در خصوص ممنوعیت قطع انشعاب آب، برق و گاز مدارس استان به علت بدهی صورت گرفت.

وی در خصوص تهیه برش استانی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش یادآور شد: در این سند به مبانی دینی، علمی و پژوهشی توجه شده است.

دبیر شورای آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش براساس برنامه ششم توسعه تکلیف قانونی دارد.

قائدامینی گفت: آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری ۶۸۰ نیروی انسانی شامل معلم‌های پیش‌دبستانی، سرباز معلم و آموزشیار نهضت سوادآموزی دارای سوابق بیمه، گزینش و سند مالی قبل از سال ۱۳۹۱ داشته است.

قائدامینی تاکید کرد: از این تعداد ۲۳۰ نفر به صورت حق‌التدرسی در آموزش و پرورش نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری به کارگیری شدند.

وی افزود: هم‌اینک بسیاری مدارس چهارمحال و بختیاری نیروی انسانی خدماتی و سرایدار ندارد.

به گزارش ایرنا، سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در سطح ملی تهیه و تدوین شده است که برش استانی این سند در نشست امروز شورای آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری تبیین شد.

چهارمحال و بختیاری بیش از ۲۰۶ هزار دانش آموز در بیش از دو هزار ۴۰۰ مدرسه  دارد.

جمعیت چهارمحال و بختیاری  بیش از ۹۴۷ هزار نفر در ۱۰ شهرستان است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.