به گزارش ایرنا، بابک رضی‌منش روز شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان اسکو افزود: این مدارس به همت شرکت عمران شهر جدید سهند در حال احداث است و این شرکت برای توسعه و رفع کمبود فضاهای آموزشی در این شهر برنامه‌ای جامع در فازها ۳ و ۴ سهند دارد.

وی با اشاره به اینکه با بهره برداری از مدارس تازه احداث شده هنوز با استانداردهای فضاهای آموزشی در این شهر فاصله وجود دارد بر استفاده از ظرفیت خیران مدرسه ساز تاکید کرد و اظهار داشت: ادارات کل آموزش و پرورش و نوسازی و تجهیز مدارس باید از ظرفیت خیران مدرسه‌ساز استفاده کنند و در این راستا مجمع خیرین مدرسه‌ساز با همکاری اداره کل آموزش و پرورش در شهر سهند برگزار می‌شود. 

 فرماندار اسکو از نبود تناسب سرانه‌های تفریحی، ورزشی، فرهنگی و آموزشی شهر سهند به تناسب افزایش جمعیت در این شهر انتقاد کرد و گفت: با برنامه ریزی و عزم جدی باید نسبت به احداث و بهبود امکانات آموزشی، بهداشتی، ورزشی و تفریحی در این شهر اقدام کرد. 

 رضی منش با اشاره به برخی گزارشات در خصوص قطع خدمات از سوی دستگاه های خدماتی در مدارس، ادامه داد: ادارات آب، برق و گاز تحت هیچ عنوانی حق قطع خدمات به مدارس را ندارند و در صورت مشاهده با مسئولان برخورد می‌شود.

به گزارش ایرنا، شهر جدید سهند با ۵ فاز و ۱۰۵ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب غربی تبریز قرار دارد.

۸۰۲۳/۵۱۸


 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.