سردار نعمان غلامی روز یکشنبه در یادواره ۲۸۸ شهید شهرستان لردگان، عزت و افتخار امروز کشور را مدیون خون شهدا، ایستادگی مردم و ولایت عنوان کرد و گفت:  ملت همیشه در صحنه ایران در گام دوم انقلاب با گام‌های بلندتر برای جهانی کردن این تفکر که بخش عمده آن اتفاق افتاده نقش‌آفرینی می‌کنند.

وی یادآور شد:تمام تمرکز و فشار دشمن در حوزه فضای مجازی، حقیقی و رسانه‌ها و هجمه دشمن به سمت ولایت و ارزش‌های نظام اسلامی است.

غلامی گفت: ملت ایران در همه عرصه‌ها ایستادگی کردند، تا این موقعیت بی‌نظیر و سرشار از عزت و آزادگی ملت ایران را در عالم ایجاد و خلق کنند.

این مسوول بسیج کشور گفت: دشمن امروز ولایت و ارزش‌های جامعه از جمله مسجد، معنویت و روحانیت را هدف قرار داده و برای تخریب جایگاه‌های قانونی نظام و همچنین بر هم زدن آرامش و ارزش‌های انقلاب اسلامی، حمله‌ور شده است.

غلامی، با اشاره به اینکه جوانان کشور ثابت کردند که نمی‌گذارند نظام به دست بیگانگان بیفتد و خون شهدای انقلاب هدر برود، افزود: مردم و جوانان با حرکت به سمت تحقق آرمان‌های شهدا و رهبری  ۴۰ سال با تحمل سختی‌ها ایستادگی کردند.

وی با اشاره به برگزاری یادواره شهدا و همچنین شهدای آبروی  محله در سطح کشور گفت: برگزاری این یادواره‌ها برای شناخت عزت این سرزمین و نشر فرهنگ ایستادگی و ایثار در بین جوانان است.

غلامی اظهار داشت: ملت ایران با  اتکا به قدرت الهی و پشت سر مرجعیت و ولایت از این همه خطرها عبور کرده است و با ایستادگی و استقامت مقابل توطئه‌های دشمن در آینده نیز خواهد ایستاد.
این مسوول بسیج کشور افزود: در طول ۴ دهه اخیر تمام مشکلات، جنگ، نفوذهای سیاسی، عملیات‌های تروریستی و ناامنی داخلی را ملت ایران با اتکا به رهبری و مرجعیت پشت سر گذاشته و به مرحله کارآمدی نظام رسیده است.

سردار غلامی اظهار داشت: باید از کارآمدی خود در حل مشکلات مختلف از جمله بیکاری، آسیب‌های اجتماعی و هر مشکل و معضلی که زندگی این ملت را با مشکل مواجه کند، استفاده کنیم.

وی به  دستاوردهای مورد نیاز دفاع در همه حوزه‌ها در سطح کشور و جهان اسلام تاکید کرد و گفت: هم‌اکنون در  اوج توانایی برای تولید تجهیزات مورد نیاز دفاع از خود در شعاع گسترده هستیم و خطر جنگ این ملت را تهدید نمی کند.

وی اظهار داشت: با وجود تجربه و شبکه گسترده بسیج در جای جای این سرزمین موضوعات امنیتی هم نمی تواند در کشور مشکل ایجاد کند.

به گزارش ایرنا، یادواره ۲۸۶ شهید شهرستان لردگان به مناسبت سالروز پیاده روی مردم این شهرستان به سمت جبهه های جنگ تحمیلی ، روز یکشنبه در مصلای این شهر برگزار شد.

در ۱۲ آبان ماه سال ۱۳۶۵ بیش از ۴۰۰ نفر از رزمندگان شهرستان لردگان در قالب دو گردان و با پای پیاده از مسیر جاده کنونی لردگان به خوزستان که پیشتر کوه و جاده خاکی بود، به جبهه های نبرد حق علیه باطل اعزام شدند.

شهرستان لردگان در ۱۶۰ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال وبختیاری قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.