به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری پلیس، سردار سرتیپ بهرام نوروزی در آیین تجلیل از پیشکسوتان و بازنشستگان انتظامی همدان تاکید کرد: نباید از تهاجم روانی دشمن در فضای مجازی هراس داشت بلکه باید محکم در برابر آنها ایستادگی کرد.
وی با استناد به آیات قرآن حق را پایدار و باطل را نابودشدنی دانست و اضافه کرد: به فرموده رهبری فرزانه انقلاب «اسرائیل رفتنی و نابود شدنی است و به 25 سال نمی کشد که این اتفاق خواهد افتاد».
رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: دشمن با تلاش شبانه روزی در راستای عملیات روانی اقدام کرده و به نتیجه بخش بودن این دسیسه ها امید بسته است.
سردار نوروزی ادامه داد: این دسیسه ها و نقشه های شوم با هوشیاری رهبر فرزانه انقلاب و مردم ولایت مدار ایران اسلامی نقش بر آب شد.
وی خاطر نشان کرد: دشمنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی با انواع توطئه ها و بهره گیری از گروهک های معاند شامل منافقین و ضد انقلاب، با کودتا، حمله نظامی و جریان فتنه در صدد از بین بردن انقلاب بودند.
رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: همه ما مکلف به بیان رویدادهای دوران انقلاب و جنگ تحمیلی برای نسل جدید هستیم و باید برای جوانان و آینده سازان این نظام امیدآفرینی کرد.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.