به گزارش ایرنا، منوچهر حبیبی روز سه شنبه در نشست خبری مدیران دستگاه های اقتصادی استان قزوین که با هدف تشریح و تبیین دستاوردهای اقتصادی چهل ساله انقلاب در آستانه قرار گیری دهه مبارک فجر، افزود: میهن اسلامی ما اکنون با همه دشمنی ها و تهدیدات و تحریم های استکبار، هجدهمین اقتصاد دنیا است.
این مسئول با اشاره به ارایه خدمات متنوع عمرانی و رفاهی به شهرها و روستاها پس از انقلاب، گفت: به برکت پیروزی انقلاب اسلامی امروز ایران به قطب توریسم سلامت و پذیرش درمان بیماران خارجی تبدیل شده و امید به زندگی از 54 سال در دوره پیش از انقلاب به 75 سال افزایش یافته و به رتبه هفتم جهانی رسیده است.
وی با اشاره به دستاوردهای مهم کسب شده در حوزه کشاورزی از جمله خودکفایی در تولید محصول استراتژیک گندم، یادآور شد: امروز بیش از 90 درصد از نیاز کشاورزی کشور در داخل تولید می شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: امروز دشمنان قسم خورده با ناامید شدن از برنامه های خود به جنگ روانی در ابعاد مختلف از جمله حوزه اقتصادی با هدف ناامید ساختن مردم روی آورده و با بزرگنمایی مشکلات جمهوری اسلامی ایران درصدد رسیدن به اهداف شوم خود هستند.
وی اظهار داشت:در هشت سال جنگ تحمیلی با هدایت های عالمانه امام راحل و جانفشانی رزمندگان خود توانستیم پیروز از میدان خارج شویم و در جنگ اقتصادی با دشمن نیز سربلند خواهیم بود.
حبیبی با اشاره به اقتدار نظام جمهنوری اسلامی در سطح منطقه ای و بین المللی و جهانی، ادامه داد: امروز سهم نظام مقدس اسلامی در تاثیر گذاری معادلات جهانی به اذعان دوست و دشمن این است که به میزان فزاینده ای تا 40 برابر اول انقلاب افزایش یافته است.
این مسئول خاطرنشان کرد: امروز ایران اسلامی در حوزه دفاعی و نظامی قدرت بلامنازع منطقه است و هیچ کشوری ادعای برتری بر ما را ندارد.
به گفته وی، هیچ معادله ای در منطقه بدون حضور ایران قابل حل و فصل نیست و در اغلب معادلات نیز جمهوری اسلامی ایران اثر گذار بوده تا جایی که انقلاب ما امروز فراتر از مرزهای جغرافیایی است.
حبیبی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران توانست جهان 2 قطبی جهان را در قبل از انقلاب به چند قطبی تبدیل کند، به اثرگذاری رهبران انقلاب اسلامی در بین سیاسیون در دنیا اشاره کرد و افزود: انقلاب امام راحل را به عنوان بت شکن قرن به جهانیان معرفی کرد و رییس جمهوری روسیه نیز رهبر معظم انقلاب را شخصیتی کاریزمای بی نظیری دانسته و اظهار داشتند که دم مسیحایی را در شخصیت ایشان مشاهده کرده اند.
وی در پایان گفت: حمایت از تولید و نظارت و کنترل بر بازار در شرایط موجود کشور از ماموریت های مهم و اساسی همه مدیران دستگاههای اجرایی و نظارتی است که در استان قزوین با جدیت دنبال و پیگیری می شود.
8054*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.