اقبال عباسی شامگاه چهارشنبه در نشست چهره به چهره جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری با تعدادی از شهروندان استان با هدف رسیدگی به مشکلات آنان تاکید کرد: گره‌گشایی از کار مردم ماموریت اساسی و فلسفه وجودی فعالیت تمامی دستگاه‌های اجرایی است.

وی افزود: به همین منظور تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری باید ضمن برگزاری مستمر ملاقات‌های عمومی در هر هفته نسبت به انجام امور مرتبط با ارباب رجوع در سریع‌ترین زمان ممکن اقدام لازم را انجام دهند.

عباسی تصریح کرد: اساس نظام جمهوری اسلامی ایران بر پایه مردم‌سالاری بوده و در همین راستا توسعه و پیشرفت کشور و همچنین ایستادگی در برابر دشمنان و استکبار جهانی مرهون حمایت‌های مردم از مسئولان نظام است.

وی یادآور شد: آگاهی بیشتر از مشکلات جامعه و مردم فلسفه دیدارها و ملاقات‌های عمومی مسئولان با مردم به شمار می‌رود.

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: امور اقتصادی و مسائل مرتبط با اشتغال از مهمترین مشکلات و خواسته‌های مردم است که رفع این مهم به مسئولان دستگاه‌های اجرایی مرتبط در استان منعکس و ارجاع می‌شود.

به گزارش ایرنا، مردم می‌توانند از طریق سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت "سامد" به شماره تلفن "۱۱۱" نظرات، دیدگاه‌ها، پیشنهادات و انتقادات حود را با مسئولان ارشد چهارمحال و بختیاری در میان بگذارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.