استاندار چهارمحال و بختیاری روز دوشنبه در آیین نواخته شدن زنگ مهر گفت: آموزش و پرورش به عنوان  یک کانون انسان‌ساز با تربیت دانش‌آموزان خطیر نسل جدید جامعه را برعهده دارد.   
اقبال عباسی، با تاکید بر الگوگیری دانش‌آموزان از مکتب عاشورا  تصریح کرد: حضرت سیدالشهدا (ع) اسوه آزادی و جوانمردی، دفاع از مظلومان و استکبارستیزی است و این الگو می‌تواند چراغ راه همه انسان‌های آزادیخواه جهان قرار گیرد. 
وی همچنین با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی افزود: اگر حماسه عاشورا نبود رزمندگان کشور در سالهای دفاع مقدس قدرت مقاومت و پایداری در برابر استعمار و استکبار جهانی را  نداشتند. 
استاندار چهارمحال و بختیاری به پیشرفت‌های علمی کشور در ۴ دهه از عمر انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: امروز  پیشرفت های علوم مختلف ایران در جهان سرآمد است. 
مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری نیز در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس گفت: برای رسیدن به توسعه و آبادانی راهی جز توجه به علم‌آموزی صحیح و تحصیل مناسب فرزندان وجود ندارد. 
فرحناز قائدامینی افزود:۲۰۶ هزار دانش‌آموز در ۲ هزار و ۹۰۰ آموزشگاه سال تحصیلی جدید را با همت ۱۰ هزار و ۵۲۵ معلم  آغاز کردند. 
وی افزود از مجموع دانش آموزان استان، ۱۸ هزار و ۴۸۷ نفر، دانش‌آموزان کلاس اولی و حدود ۱۲ هزار نفر نیز در پیش دبستانی در سطح استان در سرکلاس حاضر شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری افزود: امسال در این استان هیچ دانش‌آموزی بدون کلاس نیست و هیچ کلاسی نیز بدون معلم نخواهد بود.

به گزارش ایرنا، آیین آغاز سال تحصیلی مدارس و زنگ مهر در استان چهارمحال و بختیاری با حضور مدیرکل ورزش و سلامت وزارت آموزش و پرورش، استاندار چهارمحال و بختیاری  جمعی از مسئولان استانی نواخته شد.

زنگ مهر و شور حسینی همزمان با سراسر کشور  در دو هزار و ۹۰۰ آموزشگاه مقاطع مختلف تحصیلی در ۱۰  شهرستان چهارمحال و بختیاری در نخستین روز مهرماه نواخته شد.   

۶۱۹۹/۷۳۶۰/۲۰۹۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.