به گزارش ایرنا، اقبال عباسی روز یکشنبه با صدور پیامی به مناسبت آغاز گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود :دفاع مقدس، رساترین واژه در قاموس ایستادگی و صحنه بی‌بدیل ایثار، ولایت پذیری، وفاق و همدلی و نمایشی از عظمت و اراده ملت بزرگ ایران اسلامی در برابر متجاوزان و مستکبران عالم بود و به تعبیر زیبای مقام معظم رهبری، "دفاع ۸ ساله‌ ملت ایران مجموعه‌ در هم تنیده‌ ای از عظمتها و جلوه‌های جلال و جمالی است که یک ملت می تواند در نمایشگاه زندگی تاریخی خود به نمایش بگذارد".

در این پیام تاکید شده است: ملت ایران در مقطع کنونی نیز همانند دوران دفاع مقدس، با اقتدار، صلابت، هوشمندی و بصیرت، آماده دفاع از کیان و آرمان انقلاب و در هم شکستن توطئه‌های بدخواهان است و به اراده الهی، پیروزی نهایی از آن این مردم خواهد بود.

استاندار در پیام خود تاکید کرده است: اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر ۸ سال دفاع مقدس، ۳۱ شهریور ماه آغاز هفته دفاع مقدس را به ملت بزرگ ایران، مردم سلحشور و مقاوم استان چهارمحال و بختیاری ، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و نیروهای مسلح تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال سربلندی ایران اسلامی در ظل توجهات حضرت، ولی عصر (عج) و در پرتو منویات امام راحل (ره) و فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) مسألت می‌نمایم.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری در طول ۸ سال دفاع مقدس بیش از دو هزار و ۴۰۰ شهید گلگون کفن را تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است.

همزمان با هفته دفاع مقدس بیش از ۸۰۰ برنامه از سوی سپاه قمر بنی‌هاشم و یک هزار و ۱۰۰ برنامه از سوی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

۲۰۹۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.