اقبال عباسی در ملاقات با تعدادی از مردم این استان مسائل و مشکلات مردم را در حوزه‌های مختلف ایثارگران، اشتغال، سرمایه‌گذاری، کشاورزی، تسهیلات بانکی و مسائل  شهری و روستایی را شنید و برای بررسی بیشتر به مدیران مربوطه ارجاع داد.

وی در همین خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: دیدار چهره به چهره و ملاقات مردم از نزدیک می‌تواند در رفع بسیاری از مشکلات و مسائل موثرتر از سایر راهکارها، واقع شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ملاقات‌های عمومی فرصتی برای شنیدن صدای مردم و کم کردن فاصله مسئولان و مردم است و بی‌شک انجام این برنامه بصورت مستمر و مداوم در دستور کار قرار داده شده است.

عباسی، جلب رضایت مردم را در اولویت برنامه‌های کارگزاران جمهوری اسلامی عنوان کرد و افزود: نظام ما برآمده از رای و نظر مردم است و به واسطه همین مردمی بودن نظام باید تمام تلاش خود را به کار گرفت تا در خدمتگزاری به صاحبان اصلی کشور، بهترین عملکرد را داشته باشیم.

وی با اشاره به توسعه دولت الکترونیک در دولت تدبیر و امید، خاطرنشان کرد: در راستای شنیدن صدای مردم و رفع مشکلات آنها، علاوه بر ملاقات حضوری و تلفنی، سامانه سامد نیز پیش‌بینی شده است.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری با بیش از ۹۵۰ هزار نفر جمعیت دارای ۴۰ شهر و بیش از ۸۰۰ روستا و آبادی است.

۷۳۶۳/۲۰۹۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.