سرهنگ علی صادقی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : موقعیت جغرافیایی تیران و کرون موجب افزایش حجم بالای تردد در جاده‌های این شهرستان شده و سالانه ۱۰ درصد از ترددهای جاده‌های استان اصفهان در محورهای مواصلاتی شهرستان انجام می‌شود.

وی بیان کرد: پراکندگی روستاها و تردد بالا در جاده‌های این منطقه به افزایش یگان‌های انتظامی نیاز دارد که برای انجام سریع و با کیفیت ماموریت های پلیسی، یک کلانتری در شهر رضوانشهر احداث می‌شود که مجوز افزایش این یگان از سوی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی صادر شده و با تکمیل ساختمان اداری آن این اتفاق رقم می‌خورد.

وی ادامه داد: برای افزایش عملکرد و حضور فعال تر تیم های پلیس در جاده برای تامین امنیت و ایمنی ترافیکی احداث پاسگاه جاده ای و پلیس راه نیز لازم و ضروری بوده که این موضوع توسط فرمانداری شهرستان در حال پیگیری است

فرمانده انتظامی تیران و کرون با اشاره به اینکه تاکنون برای تامین امنیت راه ها و برخورد با متخلفین ترافیکی و شناسایی مجرمین و قاچاقچیان این یگان انتظامی دستاوردهای خوبی داشته، خاطرنشان کرد: نهادهای اداری شهرستان برای تامین امنیت خودرو و نیروی انسانی در اختیار فرماندهی انتظامی شهرستان قرار می دهند.

وی یادآورشد: گشت های محسوس و نامحسوس پلیس برای تامین امنیت همواره در سطح روستاها و جاده های مواصلاتی حضور فعال داشته اما برای انسجام و اقدام سریع و وجود ساختار منظم اداری باید یگان های نظامی این منطقه افزایش یابد.

صادقی خاطرنشان کرد: مردم همکاری خوبی با پلیس در انهدام باند مجرمین و دستگیری افراد سودجو دارند و قانونمداری و دینداری مردم این شهرستان جرائم را کاهش داده و تیران و کرون از شهرستان ها امن استان اصفهان محسوب می‌شود.

وی تعامل های بین بخشی را در کاهش جرایم، افزایش امنیت اجتماعی و کاهش تصادفات مهم بیان کرد.

تیران و کرون از شهرستان های امن استان اصفهان محسوب می شود اما به دلیل موقعیت جغرافیایی که در مسیر شهرستان های غرب استان، استان‌های خوزستان و چهارمحال و بختیاری قرار گرفته و تردد های زیادی در جاده های این شهرستان انجام می شود و برخی از افراد مجرم، قاچاقچی و متهمان فراری جاده های این شهرستان را برای تردد خود استفاده می کنند که پلیس این مسیرها را برای آن ها ناامن کرده است.

ایجاد ایست و بازرسی های سیار و مقطعی در کاهش جرائم و دستگیری مجرمان مهم است که  راه اندازی پاسگاه دائمی در محور های مواصلاتی شهرستان از نیازهایی بوده که با همکاری نهادهای اداری شهرستان و نیروی انتظامی کشور باید پیگیری شود.

۷۱۳۱/۶۰۲۶/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.