به گزارش روز دوشنبه از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی چهارمحال وبختیاری،سردار غلامعباس غلامزاده با اعلام این خبر افزود: در پی وقوع سرقت‌های متعدد از دامداری های واقع در شهر سورشجان شهرستان شهرکرد، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستورکار کارآگاهان مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی گفت: با تحقیقات گسترده و اقدامات خاص پلیسی، مخفیگاه اعضای یک باند ۵ نفره سارقان احشام شناسایی و با هماهنگی قضایی دستگیر شدند.

غلامزاده افزود: متهمان در ابتدا منکر هرگونه سرقت در سطح استان بودند ، که با مشاهده اسناد و مدارک موجود به ۲۱ فقره سرقت احشام اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری به اعتراف سارقان به سرقت ۲۰۰ راس دام از روستاهای استان اشاره و بیان کرد: ۳ مالخر نیز در این رابطه دستگیر و متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

به گزارش ایرنا، کشفیات سرقت امسال از سوی پلیس در استان بیش از ۴۸درصد افزایش داشته است و یکهزار و ۲۸۰ سارق دستگیر شده است.

چهارمحال و بختیاری با داشتن حدود ۲ میلیون و۷۰۰ هزار راس دام سبک و سنگین عشایری، سنتی روستای و صنعتی یکی از قطب‌های دامپروری کشور است.

۷۳۶۰/۲۰۹۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.