اقبال عباسی روز شنبه در دیدار با رئیس کل دادگستری این استان به مناسبت هفته دولت اظهار داشت: دشمن درصدد ایجاد شکاف بین مردم و نظام و ایجاد روحیه یاس و ناامیدی در جامعه است اما مسئولان نظام با سخت‌کوشی و اهتمام در خدمت‌رسانی به مردم فتنه های دشمن را خنثی می کنند.
وی ادامه داد: فشارهای اقتصادی اگر چه کشور را با تنگناهایی مواجه کرده است اما پایداری و همراهی مردم با مسئولان سبب شده تا از این برهه سخت تاریخی نیز به سلامت عبور کنیم.
عباسی تصریح کرد: بی شک این همراهی و پایداری مردم بر ارزش ها و آرمان های نظام مستحق بالاترین خدمت ها است و باید بیش از این در خدمت به آنها تلاش کرد.
استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در نظام مردم سالاری دینی مردم نقش تعیین کننده ای برعهده دارند، خاطرنشان کرد: تمامی انتخاب ها در نظام اسلامی با رای و نظر مردم انجام می گیرد و این افتخار بزرگی برای نظام ما به شمار می رود.
رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری نیز در این دیدار با قدردانی از تلاش دولتمردان و تبریک هفته دولت، افزود: امید است مجریان و دولت مردان استان همچنان در انجام وظایف خود پرتلاش و موفق باشند.
احمدرضا بهرامی با گرامیداشت یاد و خاطره دولتمردان شهید کشور، اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر دولتمردان خدوم اگر چه دوران خدمت کوتاهی داشتند اما الگوی ماندگاری برای همه خدمتگزاران به نظام هستند.
دوم تا هشتم شهریورماه با عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.
۷۳۶۳/۲۰۹۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.