به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد مسعود معصومی لاری شامگاه شنبه در همایش تجدید میثاق مردم انقلابی و بسیجیان حوزه مقاومت بسیج علی ابن ابیطالب(ع) سمنان با ولایت به مناسبت سالروز حماسه نهم دی در مسجد الزهرا(س) سمنان، افزود: فتنه انگیزی برای جامعه اسلامی بسیار خطرناک است و آحاد جامعه وظیفه مقابله با این انحراف ها را دارند.
وی خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی در چهاردهه اخیر با انواع فتنه سیاسی، اجتماعی و اقتصادی مواجه بود و در این انحراف ها جای حق و باطل عوض می شود.
معصومی لاری ادامه داد: فتنه انگیزی تنها مختص به نظام‌ جمهوری اسلامی نیست و در دوران امامت امام علی(ع) هم دین مبین اسلام گرفتار این مشکلات بود.
معاون فرهنگ دینی و سازمانی معاونت فرهنگی قوه قضائیه اضافه کرد: فتنه و انحراف در نظام جمهوری اسلامی بی صدا است و جریان انحراف بسیاری از نیروهای ارزشی و مومن را از راه به در می کند.
معصومی لاری افزود: فتنه از بیرون جامعه اسلامی شکل نمی گیرد بلکه تمامی سربازان و فرماندهان این انحراف از بطن نظام اسلامی ظهور می کنند.
معاون فرهنگ دینی و سازمانی معاونت فرهنگی قوه قضائیه تصریح کرد: در جریان فتنه سال 88 تمام دشمنان نظام جمهوری اسلامی وارد صحنه شدند و بسیاری از افرادی که مورد اعتماد این نظام بودند با دشمنان همراه شدند.
وی افزود: درگیری با جریان فتنه در توان همه کس نیست و حامیان واقعی نظام جمهوری اسلامی در مقابل منحرفان قرار می گیرند.
معصومی لاری تصریح کرد: باید مراقب انحراف و فتنه انگیزی در کشور بود و فتنه گران اعتبار نظام جمهوری اسلامی را نشانه گرفتند.
معاون فرهنگ دینی و سازمانی معاونت فرهنگی قوه قضائیه گفت: ملت ایران همواره از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی دفاع کردند و با هوشیاری و درایت مردم فتنه انگیزی در این نظام ارزشی بی اثر می شود.
به گزارش ایرنا، راهپیمایی حماسه 9 دی با فراخوان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و با حضور پرشور مردم ولایتمدار سراسر کشور در واکنش به اغتشاشات هواداران گروهی معاند در سال 1388 برگزار شد و در تقویم کشورمان 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نامگذاری شده است.
7339/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.