چهارمحال و بختیاری به حدود ۵ هزار واحد مسکونی ویژه نیازمندان و روستاییان نیاز دارد که مقرر شده است تا از این تعداد ۲ هزار واحد مسکونی از محل اعتبارات سازمان برنامه و بودجه و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی احداث شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه در حاشیه برقراری این تفاهمنامه اظهار داشت: این واحدها برای مردم نیازمند استان با اولویت مردم مناطق روستایی ایجاد می‌شود.

محمدباقر نوبخت تاکید کرد: این واحدهای روستایی باید تا هفته دولت سال آینده تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

وی خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود مسئولان مربوطه در این مهلت یکساله تمامی واحدها را تکمیل و تحویل متقاضیان و نیازمندان دهند.

استاندار چهارمحال و بختیاری نیز گفت : دولت توجه ویژه ای به ساخت مسکن نیازمندان دارد که در استان با اجرای این دو هزار مسکن بخشی از دغدغه نیازمندان در خصوص مسکن برطرف می شود.

اقبال عباسی تاکید کرد : در سفر رئیس سازمان برنامه بودجه به استان تصمیمات و مصوبات خوبی در ستاد اقتصاد مقاومتی استان گرفته شد.

به گزارش ایرنا، همزمان  با حضور معاون برنامه و بودجه، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و جمعی از مسئولان این استان گلنگ احداث این واحدهای مسکونی در روستای خراجی شهرستان کیار به زمین زده می‌شود.

جمعیت چهارمحال و بختیاری طبق سرشماری سال ۹۵ حدود ۹۴۷ هزار نفر اعلام شده  است که ۶۵ درصد این جمعیت در شهرها و ۳۵ درصد آن در روستاها ساکن هستند.

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه در سفر به چهارمحال و بختیاری در نشست شورای اقتصادی مقاومتی و برنامه ریزی شرکت کرد و در برنامه ، بهره برداری یک طرح اقتصادی ، آغاز ساخت واحدهای مسکونی نیازمند و دیدار از طرحهای اقتصادی مقاومتی شرکت می کند.

۷۳۶۳/۰۹۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.