حجت الاسلام محمدعلی نکونام روز پنجشنبه در جلسه مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه و ستاد اقتصاد مقاومتی این استان که با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه برگزار شد، اظهار داشت: عدالت یکی از برجسته‌ترین مباحثی است که آیات متعددی از قرآن کریم به آن پرداخته است و ضرورت و دستاوردهای آن در جامعه اسلامی به خوبی تشریح شده است.
وی ادامه داد: در آیه ۱۳۵ سوره نساء بر ضرورت اجرای عدالت تاکید و عنوان شده است ، که عدالت باید اجرا شود حتی اگر به ضرر فرد و اطرافیان وی منجر شود.
امام جمعه شهرکرد، اجرای عدالت در کشور را عامل اساسی در تداوم دستاوردها و خدمات‌رسانی مطلوب به مردم دانست و تصریح کرد: عدالت در هر یک از دستگاه ها مصداق خود را دارد و انتظار می رود این مهم هم در حوزه سیاستگذاری و تصمیم گیری و هم در مرحله اجرا رعایت شود.
نکونام با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری طی سال‌های زیادی از بی عدالتی رنج می برده است، افزود: این بی عدالتی از دوران طاغوت شکل گرفت و با وجود خدمات زیادی که طی سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی شکل گرفته این محرومیت و بی‌عدالتی رفع نشده است.
امام جمعه شهرکرد خاطرنشان کرد: برای رفع این محرومیت نیازمند نگاه ویژه مسئولان هستیم.
نکونام با اشاره به ایجاد مجتمع فرهنگی در مصلی بزرگ شهرکرد، تجهیز این مجتمع را نیازمند کمک دولت دانست و افزود: انتظار می رود رئیس سازمان برنامه و بودجه در این خصوص ما را یاری کند.
وی با اشاره به آغاز احداث مصلی بزرگ امام خمینی شهرکرد از سال ۱۳۷۴، اظهار داشت: تاکنون ۲۸۰ میلیارد ریال اعتبار در مصلای هزینه شده که ۱۹۰ میلیارد ریال از این میزان طی ۱۰ سال گذشته انجام گرفته است.

به گزارش ایرنا، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه در سفر به چهارمحال و بختیاری در نشست شورای اقتصادی مقاومتی و برنامه ریزی شرکت کرد و در برنامه بهره برداری از طرحهای اقتصادی ، آغاز ساخت واحدهای مسکونی نیازمند و دیدار از طرحهای اقتصادی مقاومتی شرکت می کند.

۷۳۶۳/2097

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.