به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان  چهارمحال وبختیاری  به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان، در این دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام طی سخنانی گفت : با توجه به شرایط دشوار اقتصادی، امروز روز جهاد است و اقتضای حرکت جهادی، آن است که مجاهدوار خدمت کرده و مسایل را تا کسب نتیجه‌ی مطلوب پیگیری کنید.

نماینده‌ی ولیّ‌فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه‌ی شهرکرد با اشاره به مزایای سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی، افزود: باید سرمایه‌گذاران و همچنین دستگاه‌های دولتی را از این مزایا آگاه کرد تا از عدم نیاز به دریافت برخی مجوزات مطّلع باشند.

وی اظهار داشت : روابط درون‌دستگاهی را تقویت و همگام با طرح مشکلات، توجیهات لازم را ارایه کنید. در همین راستا می‌توان - به شرط آن‌که راهکارهای عملی نیز در آن پیش‌بینی شود -  تفاهم‌نامه‌های همکاری با دیگر دستگاه‌های دولتی منعقد کرد. در چنین صورتی می‌توان در ارایه‌ی خدمت به مردم موفق بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام خاطرنشان کرد: امروز علیرغمِ فقر فرهنگی، کارشکنی‌ و تنگ‌نظری‌ها،  فضای کشور برای کمک به سرمایه‌گذاری، فضای خوبی است. برای تثبیت و ارتقای کیفیت این فضا، باید از پشتوانه‌های لازم بهره‌گرفت.

وی ادامه داد: مهمّ‌ترین پشتوانه برای این فضا، رهبری معظّم انقلاب است. چرا که معظم‌له با تمام وجود، به طور مرتّب مسایل را دنبال می‌کنند و تذکر می‌دهند. این تذکّرات همواره موضوعات را متحرّک نگه می‌دارد و راه را برای مطالبه‌گری باز می‌کند. بنابراین می‌توانید با تمسّک به اوامر مقام معظّم رهبری، مطالبات مؤثّر را پیگیری کنید.

امام جمعه‌ی شهرکرد با اشاره به پتانسیل موجود در استان چهارمحال و بختیاری، گفت: این استان به نوبه‌ی خود، دارای ظرفیت‌های فراوانی در زمینه های منابع انسانی و خدادادی است. لیکن باید با دلسوزی و جدّیت پیگیر رفع موانع تولید با استفاده از این ظرفیت‌ها بود.

نماینده‌ی ولیّ‌فقیه در استان چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: تعاریف را همگان می‌دانند. همواره واقعیّات را منعکس کنید و در مکاتبات، مشکلات را نیز منتقل کنید البته بیان فعالیّت‌ها در کنار نارسایی‌ها ضروری است، اما سعی کنید بر بایدها و ناشده‌ها تمرکز شود تا بلکه با پیگیری و جدیّت از طریق مسؤولین ملّی و استانی به نتایج مطلوب برسید.

وی تصریح کرد: متأسفانه به علّت پیچیدگی‌هایی که در مسیر رونق تولید قرار دارد، رغبت به سرمایه‌گذاری در استان پایین است. آن‌چه به عنوان مشکلات فراروی صنعت مطرح شد، تحلیل و دغدغه ی بنده هم بود. نباید در برابر این مسایل بی‌تفاوت بود بلکه می‌بایست به طور خستگی‌ناپذیر تلاش خود را برای رفع موانع تولید مضاعف کنید.

در آغاز این دیدار حمیدرضا فلاح؛ سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری طی سخنانی گزارشی از وضعیت موجود در صنایع کوچک، شهرک‌ها و نواحی صنعتی و همچنین مشکلات و موانع فراروی سرمایه‌گذاری در این استان ارایه کرد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1235164
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.