نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه شهر کرج، گفت: نباید شعار حمایت از کالای ایرانی را منحصر به وسایل و تولیدات صنعتی دانست، چرا که اصل و اساس حمایت از کالای ایرانی، حمایت از کار و کارگر ایرانی است.

به گزارش ایلنا، آیت‌الله حسینی همدانی در دیدار با اعضای انجمن صنفی و اساتید حق‌التدریس دانشگاه‌های علمی کاربردی استان البرز ضمن تبریک ایام ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: خیرات این ماه که چندین برابر پاداش داده می‌شوند تا پایان عمر برای انسان ماندگار است.

امام‌جمعه کرج اظهار داشت: تشکیل مجموعه‌های صنفی که مطالبه گر مسائل و نیازهای اقشار مختلف جامعه باشند، به‌شرط منحرف نشدن از مسیر اصلی و سرگرم نشدن به حواشی، مطلوب و پسندیده است.

وی تصریح کرد: رصد و پایش دائمی نسبت به انگیزه‌های اولیه، برای دور نشدن از اصول و مسیر اصلی حرکت ضروری است و افرادی باید مشغول این امر باشند تا جلوی سوءاستفاده و بهره‌برداری‌های نامطلوب از مجموعه در آینده گرفته شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز گفت: کشور ما در معرض آسیب‌های فراوان فرهنگی اقتصادی و حتی سیاسی است و احتیاج به ورود گروه‌های نخبگانی به این مشکلات و خدمت‌رسانی آن‌ها به جامعه در این حوزه‌ها دارد.

وی تصریح کرد: قطعاً مجموعه‌های صنفی با شبکه‌سازی‌ای که دارند می‌توانند خدماتی در مسیر گفتمان سازی حمایت از کالای ایرانی، تقویت تولیدات داخلی و تبدیل آن به یک مطالبه‌ی عمومی داشته باشند.

امام جمعه کرج خاطرنشان ساخت: نباید شعار حمایت از کالای ایرانی را منحصر به وسایل و تولیدات صنعتی دانست، چرا که اصل و اساس حمایت از کالای ایرانی، حمایت از کار و کارگر ایرانی است.

آیت‌الله حسینی همدانی با اشاره به لزوم ثروت آفرینی از علم و بسنده نکردن به تحقیقات و پژوهش‌های دانشگاهی توسط این قشر، تأکید کرد: ثروت آفرینی از علم، باید یکی از اولویت‌های امروز مجموعه‌های دانشگاهی باشد.

وی تاکید کرد: دانشگاه باید رابطه‌ محکمی با کشاورزی و صنعت داشته باشد و مجموعه‌های صنفی می‌توانند نقش مؤثری در برقراری این ارتباط داشته باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.