سردار غلامعباس غلامزاده روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت سوداگران مرگ در تهیه و توزیع مواد مخدر در  استان که قصد عبور دادن موادمخدر از استان های شرقی به مرکز کشور را داشتند، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی افزود: پس از اخذ مجوز قضایی و انجام تحقیقات ، ۳ دستگاه خودروی قاچاقچیان توقیف و در بازرسی از خودروها ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر که ماهرانه جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد.

این  مسوول ناجا در استان گفت: در این عملیات اعضای یک باند  ۴ نفره تهیه و توزیع مواد مخدر پس از دستگیری، به همراه مواد مخدر کشف شده تحویل مراجع قضایی شد.

سردار غلامزاده افزود: در سالجاری یک تن و ۳۶۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف و ضبط شد و ۱۴ باند تهیه و توزیع مواد مخدر متلاشی شده است.

وی گفت: از اولویتهای نیروی انتظامی پاکسازی نقاط آلوده، برخورد با باندهای تهیه و توزیع مواد مخدر و خرده فروشان مواد است  و از مردم خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در رابطه با افراد قاچاقچی دارند را از سامانه ۱۱۰ اطلاع رسانی شود.

سردار غلامزاده افزود: مبارزه با خرده فروشان و مواد مخدر و همچنین معتادان متهاجر از مهمترین برنامه های پلیس مواد مخدر استان است.

به گزارش ایرنا ، محور مواصلاتی بروجن به لردگان یکی از محورهای ترانزیت استان چهارمحال و بختیاری و ترانزیت جنوب به مرکز کشور است که روزانه بیش از ۳۵ تا ۴۰ هزار تردد در این محور انجام می شود.

۷۳۶۰/۲۰۹۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.