اقبال عباسی روز یکشنبه در نشست ستاد اربعین افزود: هیچ خدمتی بهتر از خدمت به زائران امام حسین(ع) نیست و از همین رو با توجه به در پیش بودن اربعین حسینی باید از همه امکانات و ظرفیت ها برای خدمات رسانی به زائران استان بهره گرفت.
وی با اشاره به اینکه امسال ۲۰ هزار زائر از استان به اربعین حسینی اعزام می شوند، تصریح کرد: این جمعیت قابل توجه رسالت و وظیفه مسئولان را سنگین تر می کند و باید عملکردی بهتر از سال گذشته از خود ارائه دهند.
وی با گلایه نسبت به کیفیت پایین خدمات اسکان و حمل و نقل برای زائران استان، اظهار داشت: بی کیفیت ترین هتل ها و وسایل حمل و نقل به استان چهارمحال و بختیاری داده شده است در حالی که نباید هیچ تفاوتی در خصوص خدمات ارائه شده بین زائران استان‌ها باشد.
استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به نارضایتی بیشتر کاروان ها از خدمات حمل و نقل و کیفیت هتل ها، افزود: به حج و زیارت استان تذکر جدی می دهم که در مدیریت خود تجدیدنظر کند و اگر نمی تواند موثر عمل کند از این سمت کنار برود.
عباسی با تقسیم بندی خدمات به سه نوع خدمات دولتی، مردمی و بخش خصوصی، تصریح کرد: با متمرکز کردن خدمات می توان به نحو مطلوبتری از زائران میزبانی کرد.
وی خاطرنشان کرد: هر دستگاهی اگر تعهداتی قبول می کند باید بدرستی آن را انجام دهد.
عباسی با بیان اینکه برای موکب داران سفر کربلا نمی توان هیچ محدودیتی قائل شد، افزود: این در حالیست که اجازه سواستفاده به افراد نباید داده شود چراکه باید از اعتماد مردم امانتداری کرد.

به گزارش ایرنا، سال گذشته ۱۲ هزار و ۵۰۰ زائر از این استان به زیارت اربعین حسینی اعزام شدند.

۷۳۶۳/۲۰۹۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.