در حکمی از سوی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان معرفی شد.
به گزارش ایسنا – منطقه چهارمحال و بختیاری -  در حکم محسن صالحی‌نیا خطاب به حمیدرضا فلاح، سرپرست جدید این شرکت آمده است، انتظار می‌رود با رعایت اصول قانون‌مداری و در چارچوب فرمایشات مقام معظم رهبری و نامگذاری سال "رونق تولید" و سیاست‌های دولت تدبیر و امید و در تعامل سازنده با دستگاه‌های اجرایی استان و سرمایه‌گذاران نهایت تلاش خود را در جهت توسعه صنعتی استان به کار گیرید.
پیش از این علیرضا شفیع زاده عهده دار این مسئولیت بود.
به گزارش ایسنا، در حال حاضر 29 شهرک و ناحیه‌ صنعتی مصوب در چهارمحال و بختیاری مستقر هستند که در 21 مورد شرایط برای تخصیص زمین برای متقاضیان سرمایه‌گذاری در بخش‌های  تولیدی و خدماتی فراهم است. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"B Titr"; font-weight:bold;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.