به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری چهارمحال و بختیاری ، اقبال عباسی در این ابلاغ های جداگانه، 8 نفر از اعضا ستاد انتخابات استان منصوب و معرفی کرد.
براساس ابلاغ صادر شده از سوی استاندار ، جعفر مردانی معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری به عنوان رئیس ستاد انتخابات استان معرفی شد.
سعید صالحی ، مدیرکل سیاسی ، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری چهارمحال و بختیاری به عنوان عضو و دبیر ستاد انتخابات استان منصوب شد.
حسن ملک محمدی مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری به عنوان عضو و رئیس کمیته امنیت انتخابات استان معرفی شد.
براساس ابلاغ دیگر از سوی استاندار ، لیلا محمدیان مدیرکل امور اداری و مالی استانداری به عنوان عضو و مسوول کمیته مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات استان معرفی شده است.
محمد کاظم محمدی مدیرکل حراست استانداری به عنوان عضو و مسئول کمیته حراست و استعلامات ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری منصوب شد.
اسماعیل غلامیان مدیرکل فناوری و اطلاعات و شبکه دولت استانداری به عنوان عضو و مسوول کمیته فناوری اطلاعات انتخابات معرفی شده است.
براساس ابلاغ استاندار ، شهاب قائدی مدیرکل مدیریت عملکرد و امور حقوقی و بازرسی استانداری به عنوان عضو و مسوول کمیته حقوقی این ستاد معرفی شد.
از سوی استاندار ، احسان فروزنده شهرکی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری به عنوان عضو و مسوول کمیته اطلاع رسانی انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان معرفی شده است.
به گزارش ایرنا، انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور با موافقت شورای نگهبان دوم اسفندماه سال جاری برگزار می شود که بر این اساس زمان ثبت نام از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی از تاریخ دهم آذرماه سال جاری به مدت یک هفته تعیین شده است.
چهارمحال و بختیاری دارای بیش از 947 هزار نفر جمعیت است که از این استان 4 نماینده به مجلس شورای اسلامی راه می یابند.
2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.