به گزارش ایرنا، نمازگزاران چهارمحال و بختیاری در محل معیادگاه های نمازجمعه از جهت گیری مسئولان نظام بویژه شورای عالی امنیت ملی در برابر زیاده خواهی های آمریکا در مساله برجام قدردانی کردند.
این راهیپمایی در شهرکرد از محل مصلای امام خمینی (ره) تا چهارراه دانش شهرکرد برگزار شد.
نمازگزاران در سراسر چهارمحال و بختیاری با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل بر مقاومت در برابر استکبار جهانی تاکید کردند.
به گزارش ایرنا، شورای عالی امنیت ملی در هفته اخیر با صدور بیانیه ‌ای خطاب به کشورهای متعهد در برجام تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران در راستای صیانت از امنیت و منافع ملی مردم ایران و در اعمال حقوق خود مندرج در بندهای 26 و 36 برجام، از روز 18 اردیبهشت 98 برخی اقدامات خود در توافق برجام را متوقف می کند.
در بیانیه شورای عالی امنیت ملی کشورمان که طی نامه های جداگانه نیز از سوی حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری و رئیس شورای عالی امنیت ملی به سران کشورهای عضو برجام اعلام شد، به کشورهای باقیمانده در برجام 60 روز برای اجرای تعهدات خود بویژه در حوزه های بانکی و نفت فرصت داده شد و تاکید شده است: 'در هر زمان که خواسته های ما تامین شود؛ ما نیز به همان میزان اجرای مجدد تعهدات متوقف شده را از سر خواهیم گرفت، اما در غیر این صورت، جمهوری اسلامی ایران مرحله به مرحله تعهدات دیگری را متوقف خواهد کرد.'
2097/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.