به گزارش ایرنا، راهپیمایی مردم دامغان همزمان با سراسر کشور، در چهارمین روز از ماه مبارک رمضان در اعلام حمایت از اقدامات ایران در برابر بدعهدی های غرب و آمریکا از مصلی امام خمینی (ره) تا میدان امام (ره) این شهر انجام شد.
راهپیمایان دامغان در این آیین، با حمل پلاکاردهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر ترامپ» و تصاویر امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی، خواستار اجرای تعهدات برجام شدند.
امروز مردم دامغان در پی بدعهدی آمریکا در برجام، شعار «مرگ بر آمریکا» را بلندتر از همیشه با مشت های گره کرده فریاد زدند و ترامپ را خوارتر، حقیرتر و ناامیدتر کردند.
برگزاری این راهپیمایی ها نشان از وحدت، امید، همدلی و یکرنگی مردم در برابر اهداف نظام و انقلاب را نشان می دهد.
شعارهای مختلفی از جمله «مرگ بر آمریکا» ، «ما پیرو رهبریم» ، «مرگ بر اسرائیل» ، «مرگ بر انگلیس» ، «مرگ بر آل سعود» و «ماهمه سرباز توییم گوش به فرمان توییم» سر دادند.
به گزارش ایرنا، شورای عالی امنیت ملی در هجدهم اردیبهشت 98 خطاب به کشورهای برجام در بیانیه ای آورده است: ایران از امروز 18 اردیبهشت 98 برخی اقدامات خود در توافق برجام را متوقف می کند.
در بیانیه شورای عالی امنیت ملی ایران که طی نامه های جداگانه نیز از سوی حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهور و رئیس شورای عالی امنیت ملی به سران کشورهای عضو برجام اعلام شد؛ به کشورهای باقیمانده در برجام 60 روز برای اجرای تعهدات خود به ویژه در حوزه های بانکی و نفتی فرصت داده و تاکید شده است: در هر زمان که خواسته های ما تامین شود، ما نیز به همان میزان اجرای مجدد تعهدات متوقف شده را از سر خواهیم گرفت، اما در غیر این صورت، جمهوری اسلامی ایران مرحله به مرحله تعهدات دیگری را متوقف خواهد کرد.
9856/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.