به گزارش ایرنا، اقبال عباسی شامگاه پنجشنبه در شورای معاونین، مدیران استانداری و فرمانداران استان افزود: تولید، اشتغال و سرمایه گذاری در هسته های اصلی مقابله با تحریم ها است و از همین رو باید از همه امکانات داخلی برای افزایش تولید استفاده کرد.
وی ادامه داد: فرمانداران در حوزه های مختلف برنامه های عملیاتی داشته باشند و خروجی این برنامه ها برای مردم ملموس باشد.
استاندار چهارمحال و بختیاری بر نظارت ویژه فرمانداران بر وضعیت بازار نیز تاکید کرد و گفت: باید زمینه مشارکت مردم در همه امور را فراهم کنیم و در این مسیر کوتاهی نکرد، از مردم کمک بگیریم و تا جایی که قانون اجازه می دهد بخش خصوصی را در کارها سهیم کنیم.
عباسی با بیان اینکه دشمنان کینه عمیقی نسبت به جمهوری اسلامی دارند، تصریح کرد: باید مقاومت و استقامت خود را تقویت کنیم که دشمن به این نتیجه برسند که جز پذیرفتن و کنار آمدن با ما، راه دیگری ندارند.
وی ادامه داد: دشمنان تنها با ایران مشکل ندارند بلکه با اسلام و همه کشورهای اسلامی مشکل دارند و به دنبال این هستند که اسلام واقعی از منطقه برچیده شود.
استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نباید رفاقت ها بر انجام مسئولیت ها غلبه کند، گفت: جهت گیری های سیاسی و جناحی نباید زمینه ای برای کوتاهی در انجام مسئولیت ها باشد و مدیران باید با جدیت به وظایف خود عمل کنند.
عباسی خاطر نشان کرد: وظیفه ما در انتخابات عمل به قانون و رعایت اصل بی طرفی است و باید از آرای مردم به بهترین شکل ممکن صیانت کنیم.
وی با تاکید بر اینکه رقابت در انتخابات باید سالم باشد، اظهار داشت: به فرمانداران تاکید می‌کنم که استفاده از تریبون‌ها برای تمام نامزدهای انتخاباتی باید یکسان باشد.
عباسی با بیان اینکه حضور گسترده مردم در انتخابات، اهرم قدرتمند و تاثیرگذاری در برابر دشمنان است، افزود: اسفندماه امسال نیز دوباره حماسه ای دیگر خلق می شود.
استاندار چهارمحال و بختیاری در بخش دیگری از سخنان خود به پیگیری ها برای جبران خسارت های ناشی از سیلاب اشاره کرد و گفت: دولت 20 میلیارد ریال برای بازسازی های ضروری ناشی از خسارت های سیل اخیر به حساب دفتر مدیریت بحران استانداری واریز کرد.
عباسی افزود: این مبلغ برای بازسازی های ضروری خسارت های ناشی از سیل و هزینه اجاره ماشین آلات بخش خصوصی و تجهیزات به حساب دفتر مدیریت بحران استان واریز شده است.
به گزارش ایرنا، سیلاب در فروردین ماه امسال 6 هزار میلیارد ریال به چهارمحال و بختیاری خسارت زد.
7363/2098
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.