به گزارش ایرنا، محمدرضا صباغیان روز پنجشنبه در کارگروه توسعه مهریز افزود: از مطالبات مهم مردم منطقه جابجایی این پاسگاه است که امیدواریم هرچه زودتر محقق شود.
وی اشاره ای به محل جدید ساخت پاسگاه نکرد و ادامه داد: با جابجایی این پاسگاه از منطقه رضایت مردم و مسئولان که سال های متمادی است پیگیر آن است جلب می شود.
نماینده مردم مهریز، بافق، بهاباد، خاتم و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی همچنین به اهمیت رسیدگی به مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم توسط مسئولان اشاره کرد.
صباغیان تصریح کرد: هیچ خدمتی در جمهوری اسلامی بالاتر از خدمت و رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم نیست و باید همه مدیران بیش از گذشته در این زمینه اقدام کنند.
همچنین فرماندار مهریز به نامگذاری امسال به عنوان رونق تولید اشاره کرد و از مردم و مسئولان خواست برای تحقق این امر مهم دولت را یاری دهند.
رضا زارع زاده مهریزی افزود: اهمیت تولید در آن است که موجب اشتغال و توسعه شهر می شود و باید بخش خصوصی بیش از گذشته در برنامه ها مشارکت کند.
بخشدار مرکزی مهریز هم به اهمیت برنامه ریزی و همکاری بین بخشی در تحقق اهداف نظام و دولت در این شهرستان به عنوان یک امر مهم تاکید کرد.
مهدی دهقانی زاده افزود: رسیدگی به مسائل مردم در بخش مرکزی و پیگیری فعالیت های عمرانی و فرهنگی با همت و همکاری دهیاران انجام می شود.
پاسگاه شهید مدنی در کیلومتر پنج جاده اصلی مهریز به کرمان قرار دارد.
مرکز شهرستان 55 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7536/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.