به گزارش ایرنا، داریوش حسینی شنبه شب در یکصد و پنجاه و هشتمین نشست علنی شورای اسلامی شهرکرد تاکید کرد: وزیر راه و شهرسازی در پایان سفر اخیر خود به چهارمحال و بختیاری دستور لازم برای تسریع بخشی در این زمینه را برای سازمان ملی زمین و مسکن صادر کرده است.
وی افزود: وزارت راه و شهرسازی برای تکمیل، ساماندهی و بهره برداری از طرح برج های دو قلو شهرداری شهرکرد 2 پیشنهاد داده است.
حسینی تصریح کرد: براساس یکی از این پیشنهادها ،می توان پروژه برج های دو قلو شهرداری شهرکرد را پس از ارزیابی کارشناسی با زمین های اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری تهاتر کرد.
وی یادآور شد: از سوی دیگر می توان برابر ارزش کارشناسی طرح برج های دو قلو شهرداری شهرکرد، با زمین معوض معاوضه شده از سوی اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری پس از تبدیل به زمین های بلافصل در خصوص بازآفرینی شهری اقدام کرد.
نایب رئیس شورای اسلامی شهرکرد نیز گفت: تصمیم گیری های در خصوص ادامه فعالیت طرح برج های دو قلو شهرداری شهرکرد باید منطقی و بدور از اشتباه باشد.
فرهاد رئیسی دهکردی تاکید کرد: باید از نابودی سرمایه های دیگر شهرداری شهرکرد جلوگیری کرد.
وی اظهار داشت:ضرورت دارد که تسریع در روند تکمیل و بهره برداری از طرح برج های دو قلو شهرداری شهرکرد با جدیت بیشتری دنبال و اجرایی شود.
عضو شورای اسلامی شهرکرد نیز گفت: در این نوع مشارکت باید سهم شهرداری در زمین های شهری مورد توجه قرار گیرد.
علیرضا توکلی تصریح کرد: تعیین تکلیف زمین های شهرداری و رفع اختلاف مالکیت های آنان با راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری در دستور کار قرار گیرد.
رئیس شورای اسلامی شهرکرد نیز گفت: این مساله یک فرصت طلایی برای تکمیل و بهره برداری از طرحهای برج های دو قلوی شهرداری شهرکرد و همچنین احیای بافت فرسوده شهری است.
حیدر علیپور دهکردی تاکید کرد: در همین راستا باید هر چه سریع تر نشست های کارشناسی برگزار و تصمیم علمی در این زمینه گرفته شود.
شهردار شهرکرد نیز گفت: طرح برج های دو قلوی شهرداری شهرکرد یکی از 20 هزار پروژه عمرانی نیمه تمام کشور است.
نورالله غلامیان دهکردی تصریح کرد: مشارکت شهرداری با سازمان ملی زمین و مسکن برای تکمیل و بهره برداری سریع تر از طرح برج های دو قلو شهرداری شهرکرد مطلوب است.
به گزارش ایرنا، طرح برج های دو قلو شهرداری شهرکرد یکی از طرح های نیمه تمام حوزه شهری در چهارمحال و بختیاری است.
تکمیل و تعیین تکلیف سریع تر طرح برج های دو قلو شهرداری شهرکرد از مهمترین خواسته های شهروندان مرکز چهارمحال و بختیاری است.
قرار بود طرح برج تجاری دوقلوی شهرداری شهرکرد در زمینی به مساحت حدود 6 هزار متر مربع و در 26 طبقه احداث می شود که در آن واحدهای تجاری، خدماتی، درمانی، اداری، رفاهی و تفریحی پیش بینی شده است.
قرار شد اعضای شورای اسلامی و مسئولان شهرداری شهرکرد در راستای بررسی همه جانبه این موضوع قدام و نتیجه را برای اقدامات بعدی اعلام کنند.
شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری 200 هزار نفر جمعیت دارد.
7362
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.