دبیر برگزاری استارت آپ ملی گیاهان دارویی گفت: برای برگزاری این همایش 175 ایده در 3 بخش دانش آموزی، دانشجویی و آزاد ارسال شد .
امین شاه محمدی روز پنجشنبه در آیین اختتامیه این استارت آپ افزود: بعد از برگزاری 3 روز همایش و کارگاه آموزشی و ارزیابی ایده ها 3 ایده برتر با عنوان رنگ موی طبیعی با استفاده از فناوری نانو از ریحانه شکوهی زاده از شهرکرد، تور داروگردی از راضیه کاووسی ازاصفهان و سایت نیازمندی های گیاهان دارویی از مجتبی میراحمدی از اراک به عنوان ایده های برتر معرفی شدند.
به گفته وی، ایده آموزش طب سنتی و گیاهان دارویی با استفاده از انیمیشن از سید حسین محمدی و ستایش محمدی ، استفاده از تفاله کنجد جهت بهبود رشد گیاهان و درختان بارده از نسترن انصاریان از چهازرمحال وبختیاری و ساخت سطل نوین با استفاده از گیاهان دارویی از حسین حسن سلحشور و علیرضا پورعبدالله شایسته تقدیر معرفی شدند.
وی با اشاره به اهمیت تجاری سازی ایده ها و ایجاد کسب وکارهای نوین افزود: شرکتهای شرکت کننده در این همایش در راستای حمایت از این ایده های ارسال شده دراین همای قول مساعد دادند.
شاه محمدی اظهار د اشت: محور‌های ایده های شرکت کننده در این همایش علمی کاشت، داشت و برداشت، فرآوری، بسته بندی و صنعت، منابع طبیعی و محیط زیست، فروش، بازاریابی، بازرگانی و اقتصاد، شناسایی، آموزش، دارو، درمان و طب سنتی بود.
نخستین استارت آپ ملی گیاهان دارویی از روز سه شنبه 10 اردیبهشت ماه آغاز و امروز با معرفی ایده های برتر پایان یافت.
7360/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.