فرهاد خلیل مقدم روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: علاقمندان به شرکت در این جشنواره می توانند با مطالعه منابع مرتبط با بخش های این جشنواره به 2 شیوه مکتوب و الکترونیک در این جشنواره شرکت کنند.
وی آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره را 28 خرداد اعلام کرد و گفت: شرکت کنندگان در 3 رده سنی «کودک» ، «نوجوان» و «جوان و بزرگسال» با عناوین موضوعی امام رضا (ع)، حضرت معصومه (س)، شاهچراغ (ع) و امام جواد (ع) در 2 بخش خانوادگی و فردی در این مسابقه رقابت کنند.
خلیل مقدم تصریح کرد: 12 عنوان کتاب برای نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی درنظر گرفته شده که علاقمندان برای دریافت فایل کتابها می توانند به آدرس www.razivi.iranpl.ir مراجعه و یا بصورت حضوری کتابها را از کتابخانه های عمومی سطح استان دریافت کنند.
مدیرکل کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری، اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی. گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی و مطالعه کتاب‌های مرتبط با سیره‌ی پاک ائمه‌ی معصومین(ع) و شناسایی و معرفی کتاب‌های فاخر مرتبط با فرهنگ و سیره اهل‌بیت (ع) از طریق تولید و انتشار گسترده‌ی این آثار را از مهمترین اهداف برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی برشمرد.
به گزارش ایرنا، در هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در چهارمحال و بختیاری25 هزار و 873 نفر شرکت کردند که از این تعداد 14 هزار و 606 نفر در بخش مکتوب و 11 هزار و 267 نفر در بخش آنلاین با یکدیگر به رقابت پرداختند.
7363/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.