به گزارش ایرنا، حجت الله شیروانی روز دوشنبه در نشست خبری هفته هنر انقلاب اسلامی در حوزه هنری استان افزود : هنر انقلاب اسلامی به دنبال بهتر کردن جامعه است و آرمانگرایی،
جمهوریت ، اسلامیت و امیدآفرینی از ویژگی ها بارز هنر انقلاب اسلامی است.
به گفته وی، در هنر انقلاب اسلامی ناامیدی وجود ندارد و هنرمندان انقلاب اسلامی تسلیم نمی شود بلکه با ظلم و استکبار مبارزه می کند.
شیروانی، با اشاره به معرفی 5 هنرمند سال انقلاب اسلامی در تهران ادامه داد : در دوران معاصر هنرمند انقلابی مانند ابراهیم حاتمی کیا در فیلم سینمایی خود چهره واقعی تروریست های داعشی را برای مخاطبان به خوبی به نمایش می گذارد.
دبیر گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی و رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت : به مناسبت سالروز شهید آوینی سید اهل قلم ، برنامه های مختلفی در این هفته در سطح استان برگزار می شود.
شیروانی یادآور شد: غبارروبی از گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدای هنرمند، جانبازان و ایثارگران هنرمند در این هفته با همکاری بسیج هنرمندان، فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره نهاد کتابخانه های عمومی، کانون فرهنگی هنری مساجد ، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس و سینمای جوانان ایران در استان برگزار می شود.
به گفته وی، رونمایی از آلبوم موسیقی ' زبان بی کرانه ' با صدای رحیم عدنانی و تهیه کنندگی حوزه هنری، فیلم های مستند ' کاپیتان 22 ' و ' دیلگ '، کتاب مجموعه غزل مهدی ، اجرای تئاترهای لیلی در میدان جنگ به کارگردانی آرزو ریاحی فارسانی و ' خواب‌های رنگی' و به کارگردانی ناصر محمودی از دیگر برنامه هفته انقلاب اسلامی در استان است.
مسوول بسیج هنرمندان چهارمحال و بختیاری نیز گفت : هنر انقلاب هنر تعهد است و در بخش هنر انقلاب اسلامی رویش های خوبی صورت گرفته است.
مجتبی بیگی افزود : نشست تبیین بیانیه دوم گام انقلاب از سوی هنرمندان چهارمحال و بختیاری در این هفته انجام می شود.
به گزارش ایرنا، از نوزدهم تا بیست و ششم فروردین ماه هفته هنر انقلاب اسلامی است و بیستم فروردین ماه سالروز شهادت شهید مرتضی آوینی روز هنر انقلاب نامگذاری شده است.
2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.