به گزارش ایرنا، حجت ‌الاسلام عبدالرضا سروستانی روز چهارشنبه در نشست فعالان تبلیغی استان بوشهر افزود: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی همزمان با چهلمین سال پیروزی انقلاب، بیانیه‌ای با عنوان گام دوم انقلاب صادر کردند که این بیانیه مهم افق‌های جدیدی را برای ملت و به ‌ویژه جوانان تبیین می‌کند.
وی بیان کرد: در بیانیه رهبری که با عنوان گام دوم انقلاب مطرح شده اهتمام به این توصیه‌ها و عمل به آنها بدون شک باعث اقتدار ایران اسلامی در دهه‌های بعدی می شود.
سروستانی یادآور شد: در 40 سال گذشته استکبار جهانی با تمام توان و ظرفیتی که در عرصه‌های مختلف اعم از سیاسی، اقتصادی، اعمال تحریم‌های ظالمانه، فرهنگی، رسانه‌ای و نظامی داشت به مقابله با نظام اسلامی برخاسته است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: آنها همه ظرفیت‌ها را برای تقابل با انقلاب اسلامی به کار گرفتند اما از آنجا که این انقلاب بر اساس خدامحوری بنا نهاده شده با هدایت امام راحل و مقام معظم رهبری تمامی تهدیدها برای نظام جمهوری اسلامی تبدیل به فرصت شد.
سروستانی ادامه داد: انقلاب اسلامی به‌عنوان قدرت برتر جهانی در مقابل ظلم استکبار قرار گرفته و به واسطه یاری خداوند و استقامت امت اسلامی دستاوردهایی بسیار مهم را در عرصه های مختلف کسب کرده است.
وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی در جهان با پرچم اسلام و عدالت ضامن تامین سعادت جهان بشریت می شود.
6043/7212
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.