به گزارش ایرنا، علیرضا تشنیزی روز سه شنبه در نشست بررسی مشکلات باشگاه های رفتینگ شهرستان سامان اظهار داشت: شهرستان سامان دارای 16 باشگاه رفتینگ است که درصدد ارائه راهکارهایی برای ادامه فعالیت آنان با ایجاد اتحادیه و انجمن صنفی برای این باشگاه ها هستیم.
وی ادامه داد: چنانچه بتوان در قالب شورای سیاستگذاری، دستورالعمل قانونی فعالیت باشگاه های رفتینگ استان را آماده کنیم، در ایام عید نوروز شاهد بازگشایی این باشگاه ها خواهیم بود.
به گزارش ایرنا، تابستان امسال به سبب رعایت نکردن برخی قوانین و مقررات از ادامه فعالیت باشگاه های رفتینگ شهرستان سامان ممانعت شد.
شهرستان سامان بطور میانگین در هفته میزبان یکهزار علاقمند به ورزش رفتینگ است.
چهارمحال و بختیاری در زمینه گردشگری ورزشی از جمله رفتینگ، بانی جامپینگ، پاراگلایدر و صخره نوری که در گروه ورزش های مهیج قرار دارند، قابلیت های منحصربه فردی دارد و این استان برای نخستین بار در کشور محل اجرای رفتینگ قرار گرفت.
رفتینگ یا قایق سواری در آب های خروشان یکی از رشته های ورزشی و تفریحی مهیج در جهان است که مسافران سوار بر قایق های مخصوص، ضمن لذت بردن از هیجان رویارویی با امواج رودخانه ها، از میان جنگل ها، کوه ها، دشت ها و روستاها گذر کرده و به تماشای مناظری می نشینند که با هیچ وسیله دیگری میسر نیست.
7363/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.