افشین داوری روز چهارشنبه در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا در خصوص پرداخت دستمزد «ایگور کولاکوویچ» سرمربی والیبال ایران افرود: معوقات 6 ماه اخیر سرمربی تیم ملی والیبال ایران اکنون پرداخت شده است.
بگفته وی، قرارداد جدید سرمربی تیم ملی ایران با فدراسیون متفاوت از قرارداد گذشته است و کولاکوویچ تخفیف های ویژه ای را برای ایران در نظر گرفته است.
وی افزود: با توجه به شرایط ارزی، این مساله برای فدراسیون بسیار مهم است و این مربی تخفیف در پاداش ها را نیز منظور کرده است.
سرپرست فدراسیون والیبال ایران در خصوص پرداخت دستمزد بازیکنان از سوی باشگاه ها که برخی با اعتراض نیز همراه است، تصریح کرد: اعتراض هایی که به دستمزدها بود از سوی بازیکنان خارجی باشگاه ها انجام شد که در این زمینه فدراسیون به مجاب کردن باشگاه ها اقدام کرد.
بگفته وی، در مجموعه بازیکنان داخلی نیز باشگاه ها موظف به انجام تعهدات خود هستند، زیرا لیگ برای والیبال کشور مهم است.
وی در خصوص برگزاری انتخاب رئیس فدراسیون الیبال نیز افزود: این انتخاب بستگی به فراهم شدن زمینه برگزاری انتخابات است که ابتدا باید مجامع استانی هیات های والیبال در استانها برگزار شود.
داوری در پاسخ به این سوال که پاداش ملی پوشان چگونه پرداخت خواهد شد، اظهار داشت: در این مساله وزارت ورزش و جوانان مسئولیت دارد که پرداخت ها از سوی ورازتخانه به موقع انجام می شود.
سرپرست فدراسیون والیبال ایران در پاسخ به این سوال که جایگاه ایران در المپیک 2020 چه خواهد بود ؟ افزود: مهمترین مساله کسب سهمیه ورودی المپیک 2020 است.
داوری اظهار داشت: وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و فدراسیون والیبال در این زمینه به صورت مشترک کار خواهند کرد و با توجه به ظرفیت والیبال ایران و وجود والیبالیست های جوان ، کسب سهمیه ورودی دور از انتظار نیست.
به گزارش ایرنا، والیبال ایران به دلیل موفقیت های یک دهه اخیر جزء 8 تیم برتر دنیا است.
2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.