کارشناس ورزش‌های رزمی کشور گفت: کاراته مدیری اهل فن، کاردان و البته متعهد می‌خواهد تا روند رو به رشد خود را تداوم ببخشد.

به گزارش ایلنا، "عباس شوکتی " که در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت، ضمن بیان این مطلب افزود: کاراته یک سال و اندی بعد رویداد مهمی همچون المپیک توکیو را در پیش دارد؛ از این رو، باید هرچه زودتر رئیس جدید فدراسیون انتخاب شود.

وی ادامه داد: این حرف بنده جدید نیست، اما کاراته مدیری اهل فن، کاردان و البته متعهد می‌خواهد تا روند رو به رشد خود را ادامه دهد.

مربی کاراته ایران تصریح کرد: انتظار بنده به عنوان عضوی از خانواده بزرگ کاراته کشور این است که انتخابات سالم و به دور از حاشیه ای را شاهد باشیم تا سکان هدایت این ورزش مدال آور به دست مدیری شایسته برسد.

شوکتی در ادامه یادآور شد: افتخارات سال‌های اخیر کاراته در عرصه های قاره ای و جهانی، توقعات را افزایش داده است. به همین دلیل، امیدوارم با انتخاب مدیری شایسته و متخصص، روند موفقیت های این ورزش به ویژه در المپیک 2020 توکیو تداوم داشته باشد.

کارشناس ورزش های رزمی در پایان گفت: برخی دوستان به بنده پیشنهاد دادند برای حضور در مجمع انتخابات فدراسیون کاراته ثبت نام کنم، اما با توجه به حضور بزرگان و پیشکسوتان، اقدامی برای ثبت نام نکردم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.