به گزارش ایرنا، اقبال عباسی روز چهارشنبه با اعلام این خبر افزود: در این نشست با تشریح وضعیت طرح های صنعتی استان تسهیل و حمایت و تسهیل از تکمیل طرح های بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی استان پیگیری شد.
وی به مشکلات شرکت شیرخشک پگاه اشاره کرد و گفت: افزایش بازار مصرف داخلی و خارجی از مهمترین راهکارهای رفع مشکلات این شرکت است که در همین رابطه وزیر قول مساعدت داد.
عباسی همچنین به پیگیری مشکلات کارخانه فولاد سفید دشت، پتروشیمی لردگان، شرکت تاراز و دیگر پروژه های در دست اقدام استان اشاره کرد و افزود: دکتر رحمانی با تاکید بر عزم دولت برای اتمام پروژه های بالای 60 درصد پیشرفت، دستورات لازم در این خصوص را صادر کرد.
استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در بخش معادن نیز با موافقت وزیر مقرر شد، شرکت ایمیدرو نسبت به تکمیل مطالعات و سرمایه گذاری در بخش معادن استان اقدام کند.
حل مشکلات کامیونداران استان در موضوع تامین لاستیک از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود و پس از توضیحات استاندار در خصوص نبود سوابق تعداد زیادی از کامیونداران استان در پایانه ها، خواستار افزایش سهمیه استان در بخش تامین لاستیک شد و با دستور وزیر مقرر شد سهمیه این سهمیه افزایش یابد.
به گزارش ایرنا در این نشست که رئیس مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان نیز حضور داشت، افزایش سهمیه گوشت استان در شب عید پیگیری شد که با دستور وزیر مقرر شد سهمیه استان در این بخش نیز افزایش یابد.
در پایان این نشست از وزیر برای سفر به استان دعوت بعمل آمد که مقرر شد وزیر صمت در بهار سال آینده سفری به چهارمحال و بختیاری داشته باشند.
7363/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.