به گزارش ایرنا، عبدالصادق نجفی شامگاه یکشنبه در نشست علنی شورای اسلامی شهرکرد تاکید کرد: امسال بودجه عمرانی این شهرداری 528 میلیارد ریال بود اما با برنامه ریزی های صورت گرفته این بودجه به 997 میلیارد ریال افزایش یافت.
نجفی تصریح کرد: شهرداری شهرکرد سال آینده از محل بودجه عمرانی 20 دستگاه اتوبوس حمل و نقل شهری را به ارزش 300 میلیارد ریال خریداری می کند.
وی یادآور شد: بودجه عمرانی شهرداری شهرکرد در زمینه های برنامه ریزی شهری، اجرای شبکه های فیبر نوری، اجرا و تکمیل طرح های نیمه تمام عمرانی، بهسازی مسیل های داخل شهر با هدف مهار و هدایت روانآب ها، ارتقای حمل و نقل و بهبود در عبور و مروری شهری هزینه خواهد شد.
معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهردار شهرکرد اظهار داشت: این بودجه همچنین در راستای جدول گذاری، ترمیم حفاری های شرکت های خدمات رسان در سطح شهر، تکمیل کمربندی 15 خرداد، پیاده روسازی، مناسب سازی معابر، کاهش ترافیک، احداث 2 ساختمان آتش نشانی جدید، تکمیل پیاده راه بوستان ملت، اصلاح و مرمت سرویس های بهداشتی، ارتقای وضعیت بوستان تهلیجان و راه اندازی بوستان بانوان شماره 2 شهرکرد هزینه می شود.
وی گفت: توان تولید سالانه شن و ماسه کارخانه سنگ شکن این شهرداری از 30 هزار تن در سال 1395 به افزون بر 100 هزار تن در سال جاری رسید.
نجفی تاکید کرد: شهرداری شهرکرد در آستانه نوروز 1398 موج گیری آسفالت، لکه گیری، خط کشی معابر و تکمیل ییاده روسازی های خیابان های سطح شهر را انجام می دهد.
عضو شورای اسلامی شهرکرد نیز گفت: شهرداری باید برای افزایش درآمدهای پایدار در سال 1398 برنامه های ارائه شده در بودجه پیشنهادی را عملیاتی کند.
مصطفی حیدری تصریح کرد: شهرداری شهرکرد با تکمیل و بهره برداری سریعتر از طرح های عمرانی و اقتصادی می تواند وضعیت این شهرداری در حوزه های مختلف و به ویژه بخش مالی را ارتقاء دهد.
وی افزود: شورای اسلامی شهرکرد برای تحقق برنامه های عملیاتی شهرداری براساس معیارهای علمی، منطقی و اصولی از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.
به گزارش ایرنا، شهرداری شهرکرد برای سال 1398 بودجه یکهزار و 629 میلیارد ریالی را به شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری پیشنهاد کرده در حالی که بودجه این شهرداری در سال جاری یکهزار و 240 میلیارد ریال بوده است.
شهرکرد 50 هزار واحد مسکونی با 200 هزار نفر جمعیت دارد.
7362/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.